Gå til innhold

Nå skjer det noe ja....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen gikk igår kveld og siden da har jeg hatt kynnere og sterke mensensmerter som et belte rundt neders i magen. Kom til kontroll idag og da hadde jeg 2 cm åpning og var moden;) Jippi!!!! Håper han kommer før termin jeg,enda 3 uker igjen så nå blir det spennende å se;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til :)

Så gøy at du snart får se den lille prinsen din :)

Huff...jeg har ennå 10 uker att til D- dagen.

La oss vite hva som skjer da....spennende vettu :)

Skrevet

da er vi to... var også til kontroll idag, men har bare 4 dager til termin. åpning på mellom 2 og 3 cm, og sånn ala menssmerter som eg trudde berre var modning, men var nok noe mer. jordmora regna med å sjå meg snart igjen sa ho...

Skrevet

Spennende;) Håper inderlig at det skjer no nå! Ja har time hos jordmor om en uke og det er jo ikke sikkert du kommer da fikk jeg beskjed om,får håpe jeg slipper det,masse kynnere her;)

Lykke til;)

Skrevet

å jeg misunner dere..

slimproppen har ikke gått ennå her.. venter og venter.. m masse nedpress og kynnere

Skrevet

åå så heldig du er! jeg er overlykkelig for at hodet har festet seg, og det behøver jo ikke bety noe som helst, men jeg er sååå lei. masse lykke til, nå er det ikke lenge igjenn til du får se herligheten!

Skrevet

Håper jeg ikke er så langt unna jeg heller nå. Slimproppen har gått 2 ganger her. Sist var for 1 uke siden, og jeg har masser av nedpress, mensemurringer, kramper og vondt. Ikke kynnere å snakke om, og ikke noen rier. Men ellers kjennes det ut som om babyen er på god vei ut! Det er så jeg knapt kan bevege meg i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...