mamman til to gutter Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Er det noen som har vært i Amsterdam med barn og har noen tips om hva man bør og evt ikke bør gjøre? Er det greit å komme frem der med en god trille, bør man ha en god, vanlig vogn eller er det beste å klare seg uten og satse på å bære? Reiser i slutten av april hvis det har noe å si på anbefalingene... Og barnet er forresten 1,5år.
Gjest -<<- Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Det er greit nok med vogn, men ikke superpraktisk. Mye trappetrikker, bratte trapper i hus etc. Bæresele er å foretrekke, og evt å leie sykkel med barnekurv/-sete. Vondelpark er fin i april, men jeg synes ikke egentlig Amsterdam er noen påfallende barnevennlig by. Kanalbåttur er jo alltids artig for små, Madame Tussauds er han kanskje litt ung til å ha moro av, men det kommer jo an på ungen, og det bruker være mye gategjøglere rundt Leidseplein.
mamman til to gutter Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 Det er besteforeldrene som spanderer tur på oss og de som har bestemt hvor vi skal dra, hvis ikke kan det nok hende at valget hadde vært en annen by:-) Har en meitai vi nesten ikke har brukt, kanskje jeg må prøve den litt igjen og se om vi kan bli bedre venner med den nå... Tviler på at jeg orker å bære en gutt på over 11kg i babybjørnen selvom den er type activ som skal gå til 13kg... Hmmm... Han er til tider ganske hyperaktiv og er veldig fornøyd hvis han får løpe og gjerne klatre, så den parken høres fin ut:-) Tusen takk for tips.
mamman til to gutter Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2009 Er det noen flere som har gode tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå