Gå til innhold

Hva har du i lønn du som.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ansatt som barnehage assistent, med 4 års ansinitet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tjener bhg assistenter så bra?

Trudde ikke de tjente så bra jeg...vurdert selv å søke som assistent, men har alltid trudd jeg ville få mindre bet enn den jobben jeg har nå. Men er den på 470000 etter 4 år så er det jammen meg noe å vurdere

Skrevet

Tror du virkelig en bhg ASSISTENT tjener så bra? Hva tror du lederen i bhg tjener da? Mye mindre, faktisk.

Du må da skjønne at dette er tøys?

Skrevet

Samboeren min er assistent i bhg, nettopp gått opp til 50% Ltr 15 og 50% Ltr 18.

Tjener nå 261000 i året

Skrevet

jeg tjener 236 000. HI

Skrevet

jeg ble bare så overaska når jeg og ei anna sammenlignet, hun har en litt mer relativ utdannelse og litt mer ansinitet... å tjener 7000 mer enn meg imnd. huff.. følte meg snurten der ja.

Skrevet

uten utdanning har du værtfall under 265000. for det har jeg, og jeg er barne og ungdomsarb.(fagbrev) har 4 års ansinitet.

Skrevet

Jeg har 200 000 i året, 4 års ansiennitet, ingen utdanning. Tjente ca 40 kr mer i timen da jeg jobbet på gatekjøkken...

Skrevet

får legge til at han ikke har utdanning og kun har jobbet siden august. mulig arbeidssted har noe å si da. det er vestre aker i oslo, kommunal barnehage.

Skrevet

jeg tjener nesten like lite som da jeg var kokkelærling.

Skrevet

50% Ltr 15 og 50% Ltr 18. <--------- hva betyr det ? :P

Skrevet

jeg er utdannet også barne og ungdomsarbeider, har 4 års ansinitet og tjener 300 000 blank i året. har ei venninne som ikke er utdannet og 5 års ansinitet. jobbet blant annet med barn som er utviklingshemmet, barn med adhd, hun tjener 315 000

Skrevet

Han har 50% fast stilling og 50% vikariat.

Lønnstrinn 15 og lønnstrinn 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...