Kulå Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg tror nesten jeg vil si at jeg er litt kjedelig, for bruker for det meste bare salt og pepper. Men er jo gode krydder da, men kunne tenke meg å bruke andre, men er litt usikker på hva til hva. Kanskje det ikke betyr så mye? Men noen med noen gode kryddertips. Og fortell gjerne hva du bruker det til.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 jeg bruker alltid tandoori krydder til stekt kylling...blandet i naturell youghurt, sitron og litt edikk, som jeg knir inn kyllingen med...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Vi bruker veldig mye oregon og basilikum her når vi lager mat. Særlig slike gratenger. Bruker også en del muskatt nøtt, karri og peppermikser og hvitløk.
Northernlights Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Jeg er storforbruker av hvitløkskrydder =o) Og sjøsalt (når jeg har det) og pepper hver dag.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Vi bruker (les samboern) paprika krydder, hvitløkskrydder og peppermix.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå