Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Er det noen som har gode forslag til hvordan man kan tilberede laks (fileter) på en god måte?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 ovnsbakt i aluminiumsfolie Ha litt smør under hver filet, ha rømme og litt krydder/urter på laksen. skjær skiver av sitrom og legg mellom hver filet. pakk i ovnen i 20-30 minutter på 200 grader. veeeldig godt til kokte poteter, holandaisesause, brokkoli og agurksalat.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Tusen takk for tips Det tror jeg at jeg vil prøve!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Fikk en nydelig laksemiddag servert av ei venninne. Hun stekte fersk sjampinjong, paprika og løk i skiver. Stekte så laksefileter og puttet det sammen med grønnsakene. Helte så matfløte over, og lot det surre. Krydret innimellom med pepper og aromat. det ble altså sååååå godt! Serverte med poteter...
Lea Laus Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Laks med fløte og stekt sjampinjong er noe av det beste jeg veit=)=) mmmmm nyydelig=)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Ja, det var altså sååååå godt! Skal nok stjele den oppskriften fra min venninne;o) Er nok ikke siste gang vi spiser det her i huset... ellers så er jo ovnsbakt godt og. Har hatt det mye og... Hilsen anonym over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå