Gå til innhold

unge mødre nok en gang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg undrer meg litt over at et par av disse unge mødrene som ikke har jobbet før fødselen og er single, har penger til fettsuging og silikonpupper! er selv singel, og har undersøkt litt hva jeg kan få støtte til, men kan ikke se at jeg skal kunne ta meg rå til noe slikt i de nærmeste årene! greit at vi skal få dobbel barnetrygd, men disse jentene må tydeligvis ha fått støtte som jeg ikke aner hvordan jeg skal få. ikke at det er galt at de gjør det, for all del, men etter hva jeg har sett, så er det ikke akkurat gratis.

andre enn meg som synes det er merkelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, dette funderte jeg også på i går :) Skjønner det bare ikke. Noen andre som har noen tips? (ikke til meg da for jeg er ikke singel... men antar det kan være av interesse for flere hehe)

Skrevet

ja jeg hadde ikke hatt noe imot og ha råd til å fikse både magen og puppene etter fødselen:) ja ja, vi skal ikke alle være like heldige, så vi får heller være fornøyd med det vi har:)

Skrevet

Er ikke store mysteriumet tror jeg:)

Jeg fikk forbrukslån når jeg var 20 og alenemor..

brukte de visst nok ikke på pupper men fikk da lån med de ytelsene jeg fikk da..

Skrevet

Det er ingen problem..ser det er mange som lurer på dette.. Jeg kunne tatt silikon jeg også da jeg var 19 og student, men ombestemte meg. Det koster bare ca.25 000 kr. F.eks så kan man ha penger på sparekonto, bo hjemme hos sine foreldre (sånn som hun i unge mødre), da får en spart en del...trenger ikke å spare i mange måneder heller.., eller en har litt penger selv og får resten av foreldrene f.eks. Også kan man selvsagt få finansiering fra den plassen man får lagt inn silikon hos, tar forbrukslån i en bank eller kredittkort...

Skrevet

Det er vel med dem som alle andre, at man har råd til det man tar seg råd til. Noen prioriterer å legge av/ta opp lån til silikon og fettsuging mens andre har dyrere vaner til hverdags med tanke på matinnkjøp, leilighet, bil etc ect.. Har selv en venninne som sparte til silikon da hun var ung. Det var fort gjort og kidsa led ikke pga hun la unna noen lapper.

Skrevet

det kan jo faktisk hende at de jobber, barna dems begynner jo og bli store, jeg tror ikke de sitter på ræva hele dagen! skjønner ikke hvorfor alle her er så opphengt i at disse to har operert. de er da akkurat som alle andre folk.

Skrevet

altså.. jeg fant faktisk ut at jeg var gravid i forbindelse med konsultasjon til å operere puppene mine.. men måtte bare avbestille operasjonsdagen og vente:) hadde da penger til dette før svangerskapet, og de står fint på konto fortsatt til jeg er ferdig å amme.. og da blir det silikon.. oh yeah:D

Så da er det vel bare å begynne å henge ut meg her å da?? siden jeg blir en ung mor med silikon i framtiden;)

Skrevet

Og nei jeg hadde ikke jobbet mye før fødsel, men klarte da å spare til noe jeg virkelig vil fordet.. og ville aldri i verden drept barnet mitt fordi jeg ikke har vært den flinkeste på arbeidsmarkedet enda;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...