Malin-mor Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Kommer akkurat fra ultralyd og der fikk jeg se et knapt nok synlig, bittelite bankende hjerte!!!!!!!! Legen min ble om mulig enda mer lettet og glad enn meg.Dette syntes hun jeg fortjente etter å ha hatt fire aborter.Var litt blod på papiret i dag morges så jeg fryktet det værste men takk og pris for at alt så bra ut!!! Nå må jeg prøve å slappe av og prøve å ikke bekymre meg så mye.... frem til neste kontroll når jeg er 12 uker på vei....
*toppris* Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 grattulerer:) slappe av nå da og nyyyyt tiden fremover:)
Kjærlighet <3 Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Så bra :-) Det er så godt å se et bankende hjerte... !
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Åååååå - gratulerer sååååå mye!!!! Dette fortjente du =) Nyyyyyt svangerskapet nå og ta godt vare på deg selv de neste ukene, ta det heeeelt med ro og kos deg og gjør akkurat det du har lyst til =) Stoooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå