Gå til innhold

Gla`melding fra Malin-mor


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer akkurat fra ultralyd og der fikk jeg se et knapt nok synlig, bittelite bankende hjerte!!!!!!!! Legen min ble om mulig enda mer lettet og glad enn meg.Dette syntes hun jeg fortjente etter å ha hatt fire aborter.Var litt blod på papiret i dag morges så jeg fryktet det værste men takk og pris for at alt så bra ut!!! Nå må jeg prøve å slappe av og prøve å ikke bekymre meg så mye.... frem til neste kontroll når jeg er 12 uker på vei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattulerer:) slappe av nå da og nyyyyt tiden fremover:)

Skrevet

Så bra :-)

 

Det er så godt å se et bankende hjerte... !

Skrevet

Åååååå - gratulerer sååååå mye!!!! Dette fortjente du =)

Nyyyyyt svangerskapet nå og ta godt vare på deg selv de neste ukene, ta det heeeelt med ro og kos deg og gjør akkurat det du har lyst til =)

 

Stoooor klem fra

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...