Gå til innhold

Godgutten har kommet:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

På søndag klokka 12.13 ble han hentet ut mot sin vilje. 16 dager over termin. Han var 4475 g og 53 cm. Hadde det godt inni magen han, så det var ikke rart han ikke ville ut:)

 

Lille Michael har fortsatt næringsvett og suger som en gud. Jeg er i strålende form bortsett fra noen forferdelige luftsmerter på mandag, siden spinalen lammet hele fordøyelsen.

 

I morgen reiser vi hjem til pappa og sto

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såå mye=) Så koselig med baby!!!! Min prins var så og si like stor kom 14 dager FØR termin=) Han er litt over 3 uker nå... Bare kosing=)

Kos deg i barseltiden da!!!

Skrevet

gratulerer med den store fine gutten!!!

 

regner med at fødselshistorie kommer senere?

Skrevet

Gratulerer så masse,endelig kom han :)

Skrevet

Gratulerer med gutten! Hva er det med disse sønnene våre som alldeles ikke vil ut fra magen? ;-)

Skrevet

gratulerer!! dette innlegget har vi venta på i noen uker nå!! :)

Skrevet

Gratulerer her også! Gleder meg til å hilse på han:)

Skrevet

Endelig ;)

 

Gratulerer så mye med lille-store Michael!

Skrevet

Gratulerer så masse!! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...