-MtG- Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 På søndag klokka 12.13 ble han hentet ut mot sin vilje. 16 dager over termin. Han var 4475 g og 53 cm. Hadde det godt inni magen han, så det var ikke rart han ikke ville ut:) Lille Michael har fortsatt næringsvett og suger som en gud. Jeg er i strålende form bortsett fra noen forferdelige luftsmerter på mandag, siden spinalen lammet hele fordøyelsen. I morgen reiser vi hjem til pappa og sto
celodi Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer såå mye=) Så koselig med baby!!!! Min prins var så og si like stor kom 14 dager FØR termin=) Han er litt over 3 uker nå... Bare kosing=) Kos deg i barseltiden da!!!
PAVEEL Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 gratulerer med den store fine gutten!!! regner med at fødselshistorie kommer senere?
Djoolia 07+08+12 Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer så masse,endelig kom han
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer med gutten! Hva er det med disse sønnene våre som alldeles ikke vil ut fra magen? ;-)
line_n & sara Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 gratulerer!! dette innlegget har vi venta på i noen uker nå!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer her også! Gleder meg til å hilse på han:)
*TINCO* Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Endelig Gratulerer så mye med lille-store Michael!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå