Prinsen & spiren Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Det er heerrlig og endelig være over 12 uker på vei. Skal til legen og på ul på fredag, så det blir spennende. Ville egentlig bare si heeei alle sammen - og noen flere som har termin rundt 14 aug?=)
majamor med nr 3 i magen:-) Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hei! Jeg har termin 12 august så jeg er også endelig på 2 trimester:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå