Har fire go`inger Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg hadde SA på julaften, men hcg er fortsatt ikke ute av kroppen. Viser positivt på gravidtetstester ennå - etter hele 5 uker. Jeg hadde ikke utskrapning, og den 26. des sa gynekologen at det bare var blod igjen rundt livmoren. Jeg fikk lov til å komme å ta ny hcg i dag hos legen, samt nye hcg prøver i morgen. Jeg har forhåpninger om at det er ny graviditet, men er så redd for å bli skuffa. Dersom jeg er gravid, kommer jeg til å bli superstressa for å miste igjen. Er det vanlig å få ultralyd tidlig i svangerskapet, hvis man har opplevd SA? - Og hvis jeg ikke er gravid, men det bare er rester, bør jeg ikke få ultralydtime for å sjekke (5 uker er vel litt lenge??) ?
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hej.. känner att jag kanske bör svara då nästan detsamma hände mej! jag hade en MA (va då i uke 12) å fick en utskrapning. 5 uker etter denna testade jag fortfarande positivt på g.test, detta visade sej komma från morkakerester som de inte fått med sej.. fann ut detta 11 uker efter utskrapningen. Fick då en ny utskrapning å då gick min hcg ned till 0. MEN jag var på ultralyd hos privat gyn 4 uker etter utskrapning og hon sa att det var blod kvar å inte rester.. hon målte det till 9mm medans Ullevål målte det til 3x3cm!! Bra att du ser på hcgn.. har du tur e det en ny graviditet.. hoppas hoppas! Om inte bör du få ultralyd ja. Lycka till
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Hei! Leste i VG i dag at alle har krav på tidlig ul i det offentlige hvis det er en medisinsk årsak bak i følge lovverket...der ble til og med uro kategorisert som årsak også! så det er bare å kreve det! Stå på, ønsker deg masse lykke til:o)
Har fire go`inger Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2009 Tusen takk for svar:) Vel, det høres ut som om oddsen er dårlig for ny graviditet - sikkert rester....kjipt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå