Gå til innhold

Nå er jeg litt lei altså....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen borti gata her har kjøpt seg hund. Ikke noe galt med det altså, for vi har jo hund selv:-)

Men er det mulig å plukke opp dritten etter dyret, neida..... det er det ikke...

Og barna her i gata leker jo i snøfonner og utpå jordet. De går på ski og baser i snøen. Så når jeg er ute å går tur med Lille Hund, må jeg nå alltid huske på flere bæsjeposer, for jeg må for pokker plukke opp etter nabohunden også. (ps de har barn selv også)

Hvordan skal jeg få sagt at jeg er bokstavelig talt drittlei av å plukke opp etter andres hunder????

Synes ikke det er såååååå stas å plukke opp bæsj, men det er jo en del av det å ha hund i tettbygd strøk.

Eller er jeg helt på jordet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg synes ikke du er på jordet, skulle jo tro at naboen kunne skjønne dette selv også, særlig når en har barn som leker ute. Hadde nok blitt ganske så lei og fortvila ja, men er fryktelig vanskelig dette når en må påpeke selvfølgeligheter ovenfor voksne folk!!! Skjønner deg godt!!!!!

Skrevet

Du legger vel bæsjeposene i postkassa til naboen? Hæhæhæhæhæ....

Skrevet

Alle hundeeiere burde få trykt i panna at det man putter inn ene veien,skal plukkes opp på den andre siden.

Du er ikke ansvarlig for å gjøre det.men skjønner at du gjør det.Ikke akkurat gøy å sende unga ut i leken om det ligger strødd slikt.

Men kanskje det er det som skal til? At deres unger kommer hjem med stempel etter bikkja si? Eller du får ta med spade og bøtte,smale det opp og levere på døra."Her,jeg plukka opp jeg,nå kan dere kaste"

Men la det ikke bli bikkjeslagsmål nå da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...