Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hvor lenge skal dere være på tur? Jeg tenker slik at skal jeg reise på tur med venninner så har jeg lyst å reise steder jeg velger å ikke reise med barn. Slik som en storby ferie. Kanskje London, Praha, eller andre storbyer. Det frister meg. Hadde jeg hatt en uke hadde jeg nok valg syden. Lange herlige dager med masse sol (=ENERGI), *drømmer*
Gjest Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Hvor lenge, når på året og budsjett?? Skal dere ha noen form for "faglig" input eller er det kun sosialt og shopping? En tur til København kan jo være fin også på denne tiden av året, selv om jeg kanskje ville drøyd en måneds tid så våren var kommet noe nærmere der nede:) Ellers er pundet nå relativt billingere enn på en stund så nå er kanskje tiden for en Londontur? Masse å gjøre både for den som liker shopping og den som liker sightseeing og pubkultur. Veldig glad i London selv, men min absolutte favorittby må være Dublin. Vi har bodd på b&b når vi har vært over istedetfor hoteller i sentrum hvor det er mer bråk, men det er smak og behag selvsagt. Passe stor bykjerne, hyggelige mennesker og mye fint i butikkene som er av slaget man ikke finner 13 av på dusinet her hjemme.
Kulå Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Vi skal reise på våren en gang til neste år : ) er meninga det skal være en langhelg. Det jeg tenker er at jeg vil ha en billigst mulig tur, slik at jeg kan shoppe for resten ; ) Men så har jeg jo selvfølgelig lyst på spa : )
*gruffalo* Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 For 3 år siden reiste vi til Milano, fikk en ganske billig tur dit. Her var det både shopping og severdigheter, veldig kjekt:) I år skal vi til tallin på spa, så det gleder jeg meg masse til. Prøver da å få lite eller ingen behandlinger på lørdagen, slik at vi får tid til litt shopping da også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå