sjettejuli Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Og ville du reist tilbake hvis du skulle til GC? Hvis du bodde der, hvilket hotell/leilighet?
Willy Wonka Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Veldig fint sted, stille og rolig i forhold til Puerto Rico hvor vi bodde. Vi reiste til Mogan hver dag. Mye roligere og passende for oss.
Sjokoladetyven Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Vi var på mogan i sommer! Syntes det var kjempefint der:) Vi bodde på mogan playa. http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Spania/Gran+Canaria/Puerto+de+Mogxn/Puerto+Mogan/Hotel/Cordial+Mogan+Playa.htm?ext=true Kommer litt ann på hva du er ute etter også. Det var veldig stille og rolig der, og det var ikke noe underholdning på kveldene for barna, og skulle man ut på noe måtte vi ta buss eller båt. Men selve hotellet kjempefint, vi hadde utsikt ned mot bassenget og det var veldig nytt og pent! Jeg vil tilbake dit på akkuratt det hotellet, for vi stortrivdes der!!
jordbærsjokolade Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Mogan er kjempefint, mange fine, veldig gode restauranter, liten ikke overfyllt strand, rolig og utrolig pent. Men har dere med barn som er litt eldre, altså som kjeder seg lett er det kanskje ikke det beste stedet å reise, for det er ikke så mye å finne på for barn der. Helt klart et fantastisk sted for et kjærestepar) Bussene går ofte og taxi er billig...kanskje 6 euro til poerto rico? Det er ett fantastisk hotell som ligger ved "innkjørselen" til Mogan, men husker ikke hva de heter, princess eller noe slikt? Det er som tatt fra 1000 og 1 natt:) Sikkert litt dyrt.. Ellers er det en del koselige små hoteller inne i selve byen.
Vilde* Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Vi var på Anfi del Mar nå i januar og tok en dagstur til Mogan. så veldig koseligut, så roligere ut en f.eks Puerto Rico. Men som en annen nevnte, det kan nok bli kjedelig om man har større barn som må "aktiviseres" litt..
sjettejuli Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2009 jenta vår er 2,5 år - så hun er nok storfornøyd med bare å gå tur og bade litt. Vi tenkte å legge litt penger i ferien, så har sett på både Cordial playa (dyrt!) veldig fint-ellers så leilighetene Cordial Mogan Valle veldig ok ut. Vet ikke hva som er greiest, bassengene på hotellet så jo fantastiske ut!
ApriIbaby Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Ellers kan jeg anbefale Terrazamar i Puerto Rico. Ligger flott til i sentrum, med supert akkurat passe stort og dypt banrbasseng der treåringen kosa vettet av seg. Den fineste stranden ligger mellom Mogan og PR og heter Amadoresstranden Dit går du greit fra Ouerto Rico.
sjettejuli Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2009 ja, lurer på å dra til amadores også. Får ikke bestemt oss.
ApriIbaby Skrevet 28. januar 2009 #12 Skrevet 28. januar 2009 HVis dere staser på strandliv hadde jeg resit til Amadores. garantert. Stendene i PR og Mogan kan ikke sammenlignes. Faktisk sjelden i syden å se så hvir stand og så azurblass/turkis hav som ved Amodoresstranden. Så kan dere jo ta gå eller taxi turer til PR hvis dere ønker mer by. Kostet 3 euro med taxi
ApriIbaby Skrevet 28. januar 2009 #13 Skrevet 28. januar 2009 Mogan er gammel-idyllisk med koselige gater. PR er v-e-l-d-i-g turist med masse neonskilter og ikke så koselig Amadores tror jeg ikke er særlig mer enn hoteller og strand. Så for en badeferie hadde jeg valgt Amadores
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå