Gå til innhold

Da har jeg meldt min egen søster til Nav..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter år med svindel og løgn..

Hun har stort sett hele livet vært svært utspekulert. Stjålet penger fra familien sin, lurt forskjellige systemer for penger, tatt opp kredittlån i pappas navn.. Det toppet seg da hun skulle hente en gjenglemt genser hos meg, og jeg måtte ut en tur, så la igjen nøkkelen. Hun forsynte seg av alt, tok mat i kjøleskapet, tømte fryseren, stjal hudkremer på badet og nekter for alt sammen etterpå. Nå har hun vært "alenemor" i to år, selv om hun er forlovet med barnefar og de har bodd sammen hele tiden. Jeg har sagt ifra mange ganger hva jeg mener om dette, og det har fler andre også. Vet at hun har blitt meldt før, men min søster løste det ved å leie en høl av en leilighet, og flytte adressen dit, for å fortsatt motta penger. Hun har aldri bodd der. Føler meg helt elendig, men er så lei av at hun stjeler, lyver, utnytter, bruker mennesker rundt seg. Og lei av å måtte passe lommeboka hver gang hun er i nærheten.

selv om jeg føler meg helt elendig, håper jeg dette var riktig å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg støtter deg jeg også! Svindel er noe herk som ødelegger for ærlige mennesker. Du har ingen grunn til å føle deg elendig. Trøbbelet hun er i har hun skaptt selv, med viten og vilje.

Skrevet

Takk. Føler meg skikkelig elendig. Håper bare hun kunne lære noe snart. Er så misunnelig på alle som har et godt forhold til sine søsken. Min søster er en kleptoman med psykopatiske trekk, og det er ikke noe hyggelig.

HI

Skrevet

Skjønner at du føler deg elendig, det er jo familien din.. men det er helt rett det du har gjort! Du kan heller være litt stolt av deg selv synes jeg!

Skrevet

kanskje hun endelig kan lære at man kommer ikke langt med en slik oppførsel.. syns ikke det var galt av deg:)

Skrevet

hmmmm.. Ja, da sender jeg brevet. Ligger klart på benken her. Har til og med blitt kontaktet av familien til samboeren hennes, og "alle" vil at jeg skal gjøre noe med det, men ingen andre melder seg til å ta støyten. Signerte med fult navn, så hun hvertfall får vite hvem som har sladret. selv om forholdet vårt nok er over for all fremtid. Hun kommer til å bli så rasende, men har jo gitt henne en frist til og ordne opp seg, og den fristen gikk ut for en mnd siden.

HI

Skrevet

Skjønner godt at du har kvaler, men du har vert flink!

Skrevet

du gjør henne en bjørnetjeneste om du lar vær tror jeg.

av og til må det drastiske tiltak til.

Skrevet

du kan jo bar elegge til at du ønsker å være anonym ovenfor henne da siden det er familie... da kan hun mistenke deg, men vet egentlig ikke...

Skrevet

Må si jeg blir overrasket over støtten! Takk. Følte jeg kom til å få mange svar om at dette ikke var min sak, for en søster du er osvosv. Men til syvende og sist ønsker jeg kun det beste for henne, og er faktisk redd for at hun kan bli straffeforfulgt hvis hun fortsetter. Hva blir det neste når os går ut? sykepenger, sosialstønad osv? Kanskje de er strengere innenfor andre områder i Nav, en de som ordner med stønader til enslige forsørgere, og at hun ville bli tatt skikkelig neste gang.

Ang å være anonym så føler jeg at jeg må stå for det jeg har gjort. Hun ville uansett brukt all enegrien hennes på å finne ut av hvem som hadde gjort dette. Hun er typen som går over lik for å oppnå det hun vil.

Skrevet

Da er vi 2 min søster er også sånn.Jeg ba hun ta vare på mine smykker og nå som jeg vil ha dem tilbake sier hun at jeg aldri har gitt ho dem til ho,hun har tatt 10.500kr solgt garasjen til moren våres ,som hadde da vi boddde i boretslag mens moren vår var i utlandet for behandling av kreften .hun lurer alle.Hun betaler stoff misbrukere med 2 paralgin forte ,når dem stjeler i butikken for ho, ost pæreskinker osv. + at hun anmeldte sin mann for salg av dop når hun faen meg var med på det selv ,men ville kvitte seg med han da hun fant seg en elsker. Hun selger medisinene sine ,og ritalin til sin sønn.Jeg har ringt legen og sagt jeg er hennes søster og fortalt hva hun gjør ,men hun får fortsatt piller ,etter det jeg hører fra andre folk ryktene sprer seg .Hva gjør mann med sånne ,?? hun har samboer og får penger som enslig forsørger.

Skrevet

Sånne folk møter seg i døra en vakker dag.

Da sier det PANG!

Skrevet

Hei.

Jeg støtter deg i valget ditt og skjønner at det føles vanskelig. Jeg hørte om en slik historie for noen år siden og da ble både mor og far dømt til 6 mnd fengsel! Først måtte far inn og sone også mor etterpå, så vær forberet!

Ønsker deg lykke til....

Skrevet

SUPERT gjort av deg!!!!

Alle skulle vært like tøffe som deg.

Håper dette er en oppfordring til dere som kjenner noen som snylter

Skrevet

H.I.:

Støtter deg 100 %!!!

Du er et stooort forbilde!!

Skrevet

Har faktisk en søster som er PRIKK lik, bortsett fra at ikke hun har lurt nav på DEN måten enda!!!

Støtter deg så J*****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...