Full house Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 på jobb da, når dere jobber på sykehjem? Jeg har feber, nyser og hoster. Men må dra, siden jeg ikke har mulighet til egenmelding. Skal være flink med munnbind da, og hygiene forøvrig.
fox`y Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 ikke mulighet til egenmelding? har du nettopp startet? jeg ble syk selv med feber,snørr og hoste før jeg hadde jobbet 3 mnd, jeg ble hjemme for ville ikke utsette barna i barnehagen for smitte. mistet 1 dag med lønn da, men syns ikke man bør utsette andre for unødig smitte.
Full house Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 Lærlingestilling. Og var borte i en lang periode i forrige mnd pga. farang. Så føler vel meg litt uglesett rett og slett. Det er litt dobbeltmoral ute å går vet du. Man skal ikke jobbe når man er smittebærende, men skal heller ikke være hjemme. da går skravla.
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Så du vil heller gå på en jobb som din og smitte halve avdelingen...?
Full house Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2009 Nei, som sagt skal jeg bruke munnbind og være nøye med hygienen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå