Gå til innhold

Ultrelyd igår:) Herlig!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Var på ultralyd igår, fet var herlig. Har vært så redd for at det skule være noe galt, men neida. Der var alt bra. Hjerte slo, og babyen bevega seg.. Den var litt rolig og hadde planta rumpa godt ned så fikk ikke sett hva det var. Jm var heller ikke 100% sikker på om hun så begge nyrene, så fikk ny time om tre uker.. Hehe.. Og når hu dytta på h*n så bare snudde h*n rompa til så da så hu iallefall ingenting. Men jm var veldig fornøyd med bilde hu fikk tatt da. Det var helt klart og man så babyen så godt.

Ble satt to uker tilbake, men skjønner ikke at det kan stemme for da vil det si at jeg ble gravid dagen før jeg fikk positiv test. Og jeg hadde influensa i ti dager før det og vet vi ikke gjorde noe da. Er det ikke mulig at babyen kan være mindre selvom jeh er 18uker på vei? Trodde liksom ikke at alle babyene var akkurat helt like og helt like store. men det er kanskje sånn.. Jaja, vi får bare være forberdet på at alt kan skje fra mens termin. Men å se den lille var iallefall noe av det største begge to har vært med på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Morro å vite at alt er bra da:)

Jeg fulgte mens termin min sist å ikke Ul..

Lillegutt var litt bittelitt mindre enn det de sier han skulle være .. så ble satt tilbake nesten to uker,men alle i min familie er født små og er lave,så jeg gikk heller etter min følse på terminen... Mens termin.. Jeg hadde egentlig termin 13 mai men han kom 2 mai og det var dagen før mensterminen min:)

Denne gangen har jeg fått 13 august, som menstermin og ifølge kalenderen til JM.. men JM sin UL er 15 august. Så er ganske likt da.. Hehe

får fortsatt tåre i øynene når jeg ser h*n på UL. Hhee

Husker sist når vi var på 3d med lillegutt å da begynte jeg å gråte.. Så alt så utrolig bra.. Anbefaler 3d rundt uke 25.. Heeelt utrolig:D:D:D

Skrevet

Jeg hadde stolt mest på min egen termin. Sist svangerskap fikk jeg termin 10 dager etter hva jeg mente måtte være rett, den ble heldigvis flyttet en uke tilbake. Fikk barnet en dag etter "min termin". :)

Skrevet

Hos meg har terminen blitt forskjøvet med 3-2 uker på mine tre barn. Med hun elste hadde jeg egen termin(mens termin )1. november og ul termin 21 november, tulla kom fiks ferdig 31 oktober. Med de to andre var det også en diferanse på 1-2 uker. også disse to kom på mens termin.

Nå venter jeg tvillinger og har mens termin 9 juni og ul term 23 juni. Så jeg skal ha alt klart her til midten av mai jeg=)

Skrevet

Dette var godt å høre!!Jeg var på UL på mandag, men jeg fikk ingen ny termin fordi lillegutten var for liten ennå til å fastsette en termin. Etter syklus er jeg 18+4 uker på vei nå, men JM mente jeg bare var 16+noen dager..Dermed måtte jeg komme tilbake om 2 uker...Synes dette var litt rart jeg da..Men alt så bare bra ut sa hun, så jeg får bare stole på det:)Min menstermin er 30.juni.

Skrevet

Det var ca det som skjedde her også. Men siden jm sa jeg var 16+4 så satt hun termin etter det. Og når hun i tilegg da ikke var sikker på om hun så begge nyrene så fikk vi ny.. er jo litt artig og få en til da, også har vi bestemt oss for 3D ultralyd i april så det blir gøy..

Spurte henne også om det da var mulig at jeg hadde kjent spark, og da sa hu nei. Hu sa jeg kunne ha kjent bevegelse men at babyen var for liten til å sparke med nik kraft. Det er ikke før etter 20 sa hu. Men det var iallefall gøy og se den lille som vi er blitt så gla i:)

Skrevet

Å, det er så herlig med ultralyd :) Har vært på det i dag, både jordmor og student var sikre på at det er nok en liten gutt. Termin flyttet fram 3 dager og lillegutt så helt perfekt ut. Og jordmoren var så utrolig flink til å forklare og vise alt. Vi så gode tverrsnitt av hjernen og buken, alle 4 hjertekammerne, fingre og tær helt tydlig... Å, dette var en så fin opplevelse :)

Skrevet

Jeg kjente nå spark før uke 20, så det var nå merkelig :) Jeg er førstegangs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...