_Mita_<3 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hei hei:) Legger fra meg noen spor her. Jente 23 år med baby nummer 2 i magen. En gutt fra før 12 uker idag, Termin 15 august:D:D Noen flere rundt denne tiden?
majamor med nr 3 i magen:-) Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hei:-) Jeg er ei jente på 25 år med nr 2 på vei.har også en gutt fra før av. I uke 13,termin 12 august.
_Mita_<3 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 Morro:)) Har du fått noe mage da? Jeg fikk ikke mage før uke 18 sist.. da kunne man se en bitteliten kul bare.. Nå tror jeg magen begynte å komme i uke 7.. Hehe..Har en liten kul å veldig oppblåst til tider.. noen ganger ser det ut som jeg er veeeldig gravid.. Hehe.. Du som har gutt fra før.. Hvordan er svangerskapet ditt nå? Mitt er helt annderledes en sist.. Så lurer på om det kanksje kan være en jente inni der:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå