Gå til innhold

Da hopper jeg inn til dere:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei:)

Legger fra meg noen spor her.

 

Jente 23 år med baby nummer 2 i magen. En gutt fra før

12 uker idag, Termin 15 august:D:D

 

Noen flere rundt denne tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg er ei jente på 25 år med nr 2 på vei.har også en gutt fra før av.

I uke 13,termin 12 august.

 

Skrevet

Morro:))

Har du fått noe mage da? Jeg fikk ikke mage før uke 18 sist.. da kunne man se en bitteliten kul bare.. Nå tror jeg magen begynte å komme i uke 7.. Hehe..Har en liten kul å veldig oppblåst til tider.. noen ganger ser det ut som jeg er veeeldig gravid.. Hehe..

Du som har gutt fra før.. Hvordan er svangerskapet ditt nå?

Mitt er helt annderledes en sist.. Så lurer på om det kanksje kan være en jente inni der:D:D

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...