Sonny Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hei! Forsåvidt ny her, men har vært prøver noen år. Etter å ha prøvd, testa og fått negativt svar så mange ganger har jeg rett og slett blitt redd for å ta flere tester. Saken er at jeg hadde en litt rar mens for 2 uker siden. Når jeg sier rar mener jeg uten vanlige symptomer på mens i forkant og mye mindre blod enn til vanlig. Jeg var ferdig med denne mensen den 18.jan. Midt i denne mensperioden hadde jeg fryktelig vondt nederst i magen en del timer. Husker det godt, da jeg satt på kurs og visste ikke hvordan jeg skulle komme meg gjennom dagen. De to-tre siste dagene har det imidlertid dukket opp symptomer som skulle tilsi snart ny mens (igjen?); større pupper, vondt, men bare i den ene puppen, økt trøtthet på kvelden og oppblåst-følelse. Så, siden jeg er så redd for å bli skuffa spør jeg dere først. Er det noen grunn til å ta en test?
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Ta testen! Det kan godt være at du er gravid. Da jeg var gravid første gangen, trudde jeg det var p-pillene som hadde utsatt mensen. Så tanken på å ta en test slo meg ikke før legen foreslo det. (skulle bytte prevensjonsmiddel). Da gikk jeg med de vanlige symptomene, og trudde dermed konstant at mensen var på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå