Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Forsåvidt ny her, men har vært prøver noen år. Etter å ha prøvd, testa og fått negativt svar så mange ganger har jeg rett og slett blitt redd for å ta flere tester.

Saken er at jeg hadde en litt rar mens for 2 uker siden. Når jeg sier rar mener jeg uten vanlige symptomer på mens i forkant og mye mindre blod enn til vanlig. Jeg var ferdig med denne mensen den 18.jan. Midt i denne mensperioden hadde jeg fryktelig vondt nederst i magen en del timer. Husker det godt, da jeg satt på kurs og visste ikke hvordan jeg skulle komme meg gjennom dagen.

De to-tre siste dagene har det imidlertid dukket opp symptomer som skulle tilsi snart ny mens (igjen?); større pupper, vondt, men bare i den ene puppen, økt trøtthet på kvelden og oppblåst-følelse. Så, siden jeg er så redd for å bli skuffa spør jeg dere først. Er det noen grunn til å ta en test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta testen! Det kan godt være at du er gravid. Da jeg var gravid første gangen, trudde jeg det var p-pillene som hadde utsatt mensen. Så tanken på å ta en test slo meg ikke før legen foreslo det. (skulle bytte prevensjonsmiddel). Da gikk jeg med de vanlige symptomene, og trudde dermed konstant at mensen var på vei :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...