Gå til innhold

min mann har ett problem......

Anbefalte innlegg

Skrevet

har spørsmål vedrørende min mann.. han sliter me at etter vi har hat samleie trekker huden seg sont sammen at han ikke får trekt forhuden til bake og da oppstår det rifter på forhuden hans... dete varer i løpet av noen dager.. men han får ikke vaskt seg skikkeligt pga dette så syns syn på han nå.. han har nettopp fott vekk vortene sine. gåt på behandling for det. så vet ikke om det kan ha noe å si.. men va kan vi jøre? han er ike den som går til legen kan dere si og så jeg fikk se i går så har han helt vanlig farge.. kun iritert i riftene som bare spreker opp igjen hvergang han prøver og treke tilbake, for å gå på do/ stelle seg ja!

hva kan det være som er galt.. jeg er ikke plaget med noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ikke så god greie på det, men kan ikke sopp gi slik øm hud som sprekker? Behandling av vorter skjer vel rett på vorten? Og da skulle jo ikke det ha noen betydning for huden ellers? Har han ikke hatt det sånn når han har vært til legen eller? I tilfelle er det jo rart at det ikke har blitt nevnt samtidig.

Har ingen spesielt gode råd, annet enn å oppsøke lege, og det er de jo så flinke til dissa mannfolka! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...