Gå til innhold

Ser barna deres mye på tv?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ser ungene altfor mye på tv, bestemte meg for før jeg fikk barn, når jeg satt mye barnevakt for noen som hadde parabol- barnekanaler at når jeg fikk barn skulle jeg aldri bruke tven som barnevakt, og hva gjør jeg nå? akkurat det, de får ikke sitte å se hele dagen da, er vi som bestemmer over tven på ettermiddagen, er bare nrk barne tv de får se da. Men når lillemor er hjemme på formiddagene ser hun nok i allefall 1 time på tv i løpet av formiddagen. Når eldstemann kommer fra skolen får han ofte sitte forran tven til middag omtrent. Og i helgene står tven på hele formiddagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vinteren må jeg innrømme at det blir sett mer tv enn strengt tatt nødvendig, ca slik som du sier.. om sommeren derimot er det veldig lite tv, knapt nok barnetv. Det er vel minste jenta her som ser mest, hun eldste liker å være ute å leke eller oppe på rommet om været er dårlig så med henne er det ikke så ille.. dette var min lille innrømmelse..

Skrevet

Det går i perioder med tv-titting her, av og til ser dem "alt", mens andre ganger bryr de seg ikke om tv i det hele tatt.

Syns egentlig ikke så mye om tv'n som barnevakt, men må jo innrømme at det blir brukt her også.

Ellers må jeg vel legge til at det er visst meg som er den største tv-slaven i huset her ; )

Skrevet

går i perioder her også....der hender i helgene at vi må slå av tv`en, å "kaste" ut barna, for den "dørstokk-mila" er vist utrolig lang....

Barna ser vel på tv ca 1 t- 1 1/2 t på hverdager, og naturlignok, blir det litt mer om helgene...:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...