Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hun er ikke norsk(muslim). Hun har 3 barn fra tidligere forhold. Faren min er hodestups forelsket, og jeg vil selvsagt at hans skal ha det bra. Er veldig glad i han. Men jeg må innrømme at jeg synes dette er vanskelig. Har ikke snakket med venninner om dette heller, så det er ikke så mange som vet det.... vi bor på et lite sted så jeg gruer meg til dette kommer ut. Her snakker alle om alle for å si det sånn.... Hvordan hadde dere følt dette? Han begynner på en måte på nytt med ei i midten av tjueårene med 3 unger....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hadde unt faren min å kose seg, men hadde ikke klart å ta det der seriøst dessverre. Hadde nok ikke blitt bestemor for mine barn med det første nei! Glad jeg ikke er deg nå altså
Krøllefrøken Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Min pappa på 56 er gift med ei dame som er 21. Jeg er 26. Ikke den beste situasjonen akkurat. Hun er fra Filipinene da. Pappa var gift med mamma i over 20 år, og da de ble skilt ble han helt på styr. Bare traff damer under 30 år, helst mørhudede. Det verste er at jeg tror mange tenker at en mann på snart 60 som er gift med ei fra filipinene på 21 år er en skikkelig gris. At det bare er harry, ekle gubber som gjør sånn. Og jeg synes det er trist om folk skal tenke sånn om faren min, for han er jo en flott mann. Han er vellykket, har god inntekt, flott hus, ser bra ut og er en intelligent og morsom mann. Også er jeg redd for at de skal få barn sammen, for det vil bli veldig rart. Han sier at det er uaktuelt, men da håper jeg han har sterilisert seg. Ellers er det ikke vanskelig for en dame å lure seg til å bli gravid Men når alt det negative er sagt, vil jeg jo at han skal ha det bra. Og han har det bra med henne. Han er mye blidere og lykkeligere enn han var med mamma, og vi har fått et mye bedre forhold. Og hun jenta er veldig koselig, voksen og tar vare på han. Men forstår godt at du ikke er så begeistret for forholdet til faren din. Det er ingen morsom situasjon.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Man styrer ikke akkurat hvem man forelsker seg i.. selv om hun ikke er "bestemor" emne nå, kan hun kanskje bli en fin livsledsager for din far. Har også bodd på et lite sted som barn/ung, vet det kan være ubehagelig. Men om de har valgt å satse på hverandre, er det de som må heve seg over snakket. Det får du også prøve på. Min mor har hatt mange forskjellige kjærester oppigjennom. Jammen ikke alle jeg har likt, men så lenge hun bor for seg selv og er fornøyd, er det greit for meg. Kan jo kjenne at det føles litt feil av og til, men det er hennes liv.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Tusen takk for seriøse svar. Min pappa er også en "vellykket" mann på alle måter. Har alltid sett på han som seriøs og fornuftig, men nå synes jeg han oppfører seg som en nyforelsket tenåring. Litt vondt å se på.... Blir litt reservert i forhold til han. Unngår å spørre så mye om denne dama og ungene hennes. Har ikke lyst til at han skal være barnevakt for babyen min når hun og ungene hennes er der. Har fått inntrykk av at hun har lyst på flere barn selv også.... uff:( Gruer meg til dåpen, hvis han skal ha med henne. Må jo nesten be henne og... Familien til samboer er gammeldagse så jeg vet akkurat hva de kommer til å snakke om da.... Er vel ikke verdens største problem dette her, men godt å få det ut og få noen innspill:) Det går seg nok til. Det viktigste er jo at han er lykkelig HI
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 hVIS HUN ER EN EKTE MUSLIM, SÅ HAR HUN IKKE SEX MED HAN.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Hun er nok ikke det, men er vel født muslim. Bruker ikke noe rundt hodet og vanlige klær......
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Ta deg sammen og unn pappaen din å finne kjærligheten på nytt!! Er vel samme om hun er ung, gammel, hvit, brun eller rosa, er ikke du som skal bo sammen med henne. Og så lenge hun gjør faren din lykkelig, så kan du vel bare glede deg på hans vegne. Min mor er gift med en 30 år yngre mann, som er på min alder og det plager meg virkelig ikke!! Jeg unner min mor ALT godt i livet, og jeg foreslår at du begynner å gjøre det samme for faren din.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 Jeg trur du tenker mer på det enn de rundt deg, (naturligvis).. Men trur de fleste, som er glad i deg, skjønner at DU synes dette er tøft, og lurer på hvordan du tar det. Om du utspeiler at det er flaut og feil så blir det det også. Om du heller kan utstråle at du er glad i pappan din og at det er bra at han i det minste er happy, så trur jeg de rundt deg som du er så redd for hva kommer til å tenke om far din, også blir påvirket av din instilling til saken.
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #12 Skrevet 28. januar 2009 Mhm, min far er gift med ei på 21.... :// Jeg er selv 25. Men men... Jeg sa til han hva jeg mente før han giftet seg med henne, men gidder ikke si noe mer på det nå. Men tror han angrer seg til tider. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå