Gå til innhold

Hva passer som mellomnavn til Emanuel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er finest alene jeg!!

Skrevet

Mener ikke å være slem, men ærlig talt - du skal vel ikke putte et ekstra navn på et såpass "tungt" navn bare for å ha dobbeltnavn? :-)

 

Synes Emanuel er nydelig! Men kun alene - blir altfor "mye" å kline på et navn til..

Skrevet

det er ikke min sønn som skal hete dette, men venninnen min som fødte en sønn i går!

 

de ønsker dobbelt navn og vil gjerne ha et navn til etter Emanuel.

 

 

Skrevet

Emanuel Desperado? Nej fader, hva het han gorillaen i Flåklypa? Fnis. Nej nej. Seriøst. Emanuel er fint, men tror det står best alene.

Skrevet

Desperado er det første som datt ned i hodet mitt også....hehe. Kommer ikke på et eneste navn som passer til Emanuel, desverre.

Skrevet

Kant :P

Sorry, kunne ikke dy meg :-)

 

Synes vel at Emanuel er såpass tungt (men fint!) at det bør stå alene.

Skrevet

Som et fornavn bør det kanskje stå alene. Jeg kjenner en som har Emanuel som et av sine mellomnavn, og etter det har han Theodor. Så det får nesten bli mitt forslag til deg; Emanuel Theodor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...