solstråle69 Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Mener ikke å være slem, men ærlig talt - du skal vel ikke putte et ekstra navn på et såpass "tungt" navn bare for å ha dobbeltnavn? :-) Synes Emanuel er nydelig! Men kun alene - blir altfor "mye" å kline på et navn til..
power puff Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 det er ikke min sønn som skal hete dette, men venninnen min som fødte en sønn i går! de ønsker dobbelt navn og vil gjerne ha et navn til etter Emanuel.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Emanuel Desperado? Nej fader, hva het han gorillaen i Flåklypa? Fnis. Nej nej. Seriøst. Emanuel er fint, men tror det står best alene.
Tante Bassa Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Desperado er det første som datt ned i hodet mitt også....hehe. Kommer ikke på et eneste navn som passer til Emanuel, desverre.
Lilith Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Kant Sorry, kunne ikke dy meg :-) Synes vel at Emanuel er såpass tungt (men fint!) at det bør stå alene.
Koala *g07* Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 Som et fornavn bør det kanskje stå alene. Jeg kjenner en som har Emanuel som et av sine mellomnavn, og etter det har han Theodor. Så det får nesten bli mitt forslag til deg; Emanuel Theodor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå