Gå til innhold

Så du dr.Phil? Litt rystet er jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var snakk om barneoppdragelse kontra barnemishandling og det ble spørsmål om hvor grensen går. Da svarte ei dame fra en organisasjon som skulle hjelpe unger at det var greit å slå bare det ikke ble blåmerker og man ikke slo mer enn tre ganger. Hallo??!

Godt jeg lever i Norge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi det hørtes ille ut. Da oppfordrer hun nesten til at foreldre, eller andre voksne som slår barn til å slå de, men de må bare lære seg hvordan de gjør det uten at det kommer merker. Hørtes helt merkelig ut. Håper hun får sparken fra den plassen hun jobber.

Skrevet

Å bli slått er ydmykende, det blir ikke ydmykende etter slag nr 4... sjokkerende å ha en slik mening og si den offentlig.

Skrevet

*sjokkert*

Skrevet

Oi, det hørtes ikke bra ut. Lurer på hvilken utdannelse hun har jeg, for å ikke si hvilket menneskesyn hun har...

Skrevet

Hæ? For ei skrulle! Man slår ikke barn, så enkelt er det!

Skrevet

Blir igrunn sjokkert over folk han har på showet sitt titt og ofte jeg :-/

Blir god tv"underholdning" av det vil jeg tro....

Skrevet

For å si det helt først: Jeg mener ikke at det er greit å slå barn overhodet.

Men jeg må si dere er litt naive som blir SÅ sjokkert. Det burde ikke være en nyhet at det finnes andre holdninger til barneoppdragelse i andre land.

Skrevet

Jeg var ikke klar over at det var lov å slå litt i USA, trodde ikke det var en offentlig akseptert holdning. Naiv: tja; Kunnskapsløs: ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...