Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hvis du sendte en melding til en bekjent om vedkomende hadde lyst på besøk, og du fikk til svar at "vet, du det passer fryktelig dårlig i dag" Hadde du da spurt hvorfor?
Mor&barn Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Til en bekjent nei. Til ei god venninne, ja
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 ehh nei hvorfor det ? passer det ikke så passer det ikke. Hva skal nå du vite grunnen for.. jeezzzus
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Hadde nok ikke spurt om hvorfor, men spurt om noe spøkefult. "Rotete hjemme hos deg også?" Kanskje hun da svarer hvorfor
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Nei, det hadde jeg ikke. Har ikke noe med det.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Nei, passer det ikke så passer det ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Da virker det som om dere er enige med meg (trodde kanskje det bare var jeg som var litt sær - som vanlig) Hvis man sier det ikke passer så bør det holde, hvis man hadde hatt lyst å si hvorfor så hadde man vel gjort det.. Men om det er omvendt da, om du får en melding med spørsmål om dere vil ha besøk, og så svarer du "vet du, det passer fryktelig dårlig" Og personen sender en melding der hun spør "Åh? Hvorfor det?" Om dere da ikke har noe ønske om å forklare hvorfor, bare finner dere på en grunn da eller? HI
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 1001 ting å gjøre!! Hadde jeg svart tilbake, kort og greit. Makan til nysgjerrig kvinnemenneske ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Hadde nok ikke svart på meldingen da tror jeg. Svart dagen etter kanskje..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Jeg kan kan skje utbrodere litt. Jeg var bare noen uker gravid, der ingen visste at jeg var gravid, og jeg ikke hadde noe ønske om å fortelle det til omverden riktig ennå. Jeg hadde det jeg trodde var en SA og satt blødende hjemme og ventet på at legen skulle ringe med med info. om tidspunkt for UL (hadde vært hos lege og skulle på sykehuset for å konstantere SA) Fikk en melding fra en litt perifer venninne med spørsmål om jeg ville ha besøk, svarte at det ikke passet, fikk spørsmål om hvorfor, og svarte da bare "fordi". Ikke hørt noe fra personen på mange mange mnd. (forsåvidt normalt, vi har ikke så mye med hverandre å gjøre" Sendte personen en "hei, hvordan går det, long time no see" melding i går, og det viser seg da at hun er kjempesur for akkurat denne hendelsen. "Du gjorde det veldig klart sist jeg prøvde å kontakte deg at du ikke ville ha noe med meg å gjøre" Svarte at hun hadde missforstått, og at jeg rett og slett var dårlig sist, og fikk til svar at "yeah right" HI
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 Nei tror ikke jeg hadde spurt vennina mi heller jeg! Og om det var meg som hadde blitt spurt (dette har skjedd meg med vennine av typen) hadde jeg gitt et langt og pinlig forklarende svar så slike dumheter ikke kom opp igjen! (vennina ble selvfølgelig fornærma til tusen men slutta å mase så innihampen midt i jule-nyfødt-stria)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #12 Skrevet 28. januar 2009 Hadde jeg fått melding om at det ikke passet, ville jeg aldri spurt hvorfor. Jeg hadde skrevet: "Det var synd det ikke passet i dag, da får vi heller møtes en annen dag :-) Klem" Hadde jeg fått spørsmål om hvorfor det ikke passet, ville jeg heller aldri bare svart "Fordi". Det er ett utrolig uhøflig svar og jeg kan forstå at venninna de ble sur. Jeg hadde blitt kjempelei meg om noen hadde avvist meg med ett "Fordi" I ditt tilfelle ville jeg svart "Jeg er syk, vi får heller møtes en annen dag. Ha en fin dag. Klem" Siden hun er sur nå, ville jeg nok tatt en tlf og forklart hvilken situasjon du var oppi når du svarte på meldingen, og at det aldri var meningen å såre henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå