Vilja<3 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har så vondt av han etter han begynte i ny barnehage. Han har gått i den nye barnehagen i litt over 2 uker nå. Han gråter så hjerteskjærende når jeg går. Han bgeynner allerede å gråte når jeg starter bilen og han hyler hele veien opp til barnehagen, de må holde han fast når jeg går:( Jeg synest det er så vondt og gruer meg til å levere han hver dag. Han begynte i den gamle barnehagen da han var 11 mnd (er nå 2,5) og der ville han alltid i barnehagen, sprang glad og lykkelig inn og vinket hadet til meg. Så dette er så uvant, aldri sett han slik. De sier det går over ganske fort etter jeg har gått og han ser ganske glad ut når jeg henter han. Men det er så forferdelig å levere han når det er sann, jeg gråter selv hver dag på vei til skolen. Nå angrer jeg på at vi flyttet:(
cammiss Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 ta det opp med bhg- si at du trenger hjelp ti å finne en metode som gjør at dette ikke blir så vondt for dere - Be de sende deg sms om når han ar sluttet å gråte- eller hvordan det går- tror det er mange steder som gjør det.. skjønner godt at dette ikke er noe hyggelig- men lykke til!! gode tanker til dere begge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå