Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ha sex og amme på samme tid liksom??

Det er jo bare sykt...æsj. Blir kvalm.

Skrevet

hehe, den her har jeg kommentert på tidligere.

Får ganske mange rare bilder inni hodet mitt. LATTER!

Skrevet

JEG VET!!! leste den for litt siden og skjønte rett og slett nesten ikke spørsmålet... trodde seriøst at ho måtte mene i hele ammeperioden, ikke MENS ho ammet!!!!

Herregud, det er det sykeste spørsmålet jeg har hørt... hva er problemet med å vente med å ha sex den lille halvtimen mens man ammer?!?! Og hvordan i all verden skulle hun praktisk klare å gjennomføre amming med sex?!??!

Det var rett og slett en avskyelig tanke.., så får jeg bare være så sær som jeg vil, men ærlig talt, det var bare helt sykt

Skrevet

Jeg har ikke lest artiklen, men jeg trudde at den mente om det gikk ant å ha sex, i de mnd man ammer. Jeg håpet verfall at det var det......

Jeg tok hvis feil.

Væææh......

Skrevet

Hva slags mennesker kan ikke klare å vente til stakkars babyen har fått spist seg mett først!?? Nei DET blir for ekkelt..

Skrevet

herregud.. for et dumt spørsmål... enno dummere å legge d ut.. !!!!

Skrevet

Så på den linken der for lenge siden jeg også.. Hva er det for noe gæli med folk a? Sex og amming har da vel ingenting med hverandre å gjøre, det blir bare så utrolig FEIL og ekkelt. Enten får man da mate ungen sin, eller ha sex, syns ikke akkurat det høres ut som noen heldig kombinasjon.

Skrevet

haha...det er ikke mulig å være så desperate... det som kalles tøm og røm kanskje....

vet ikke hva jeg skal tru jeg....

ikke et sexliv jeg lengter etter i allefall

Skrevet

Blir jo nesten det samme som å servere større barn middag mens man har sex oppå middagsbordet det.

LATTERKRAMPE!!

Skrevet

Läste i barnimagenboken att det ofta produceras (läcker) rikelig med mjölk medan man ha sex. Kanske hon ikke vill la melken gå till spillo..? Blev dock satt spörsmål vid hur lätt det är att amma och ha sex samtidigt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...