Gå til innhold

Hvor mye ville denne boligen ha kostet der du bor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville tippet mellom 2,9 og 3,4. Litt ettersom hvor stor tomten er og hvor i byen den ligger :)

Skrevet

I den bydel vi bor...4-4,5 mil...vil jeg tro!

Skrevet

Mellom 3,5 og 4,5 alt etter hvor i byen den hadde vært.

Skrevet

3.3,5 mill tror jeg.

Skrevet

En plass mellom 1,5 og 2 mill. Det var svært lite da, og få rom. Huset i seg selv var pent, men ikke noe jeg ville hatt.

Skrevet

"den heldige.." hvis du får et helt nytt hus med den størrelsen og standaren til den prisen du nevner må du bo på et veldig lite sted, eller midt inne i svarteste skogen;)

Og du sier huset er svært lite..det har da en normal størrelse, hva mener du er et stort hus da?

Skrevet

Hmmm. Ikke godt å si, kanskje rundt prisantydningen.

Vårt er litt større, men vi har mindre tomt + god utsikt.

Og vårt ligger på 4,5mill

Tja, si 3,2mill-3,7mill. Synes det er veldig vanskelig nå i disse dager å gjette priser, for det blir jo knapt solgt noen boliger.

Men det var et fint hus da.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

3,5-4 mill, men noe avhengig av beliggenhet.

Skrevet

Mellom 2-2,2 mill.. ettersom vi prøver å komme oss på markedet nå vil jeg si det er hva tilsvarende hus (størrelse og standard) har ligget på.

Jeg hadde kjøpt det på flekken hvis det var her!!

Skrevet

jeg tipper rundt prisantydningen.

Synes du Nougat at et hus med bruksareal på 144 m2 er normal størrelse? Det er kanskje jeg som er "godt vandt" når det gjelder plass, men det er jo ganske lite? Ja,ja alt er relativt :)

Skrevet

Mellom 2.5 og 2.8 mill...

Skrevet

Et sted mellom 4 og 4,5 mill, tenker jeg... Men det er i Stavanger, og her er det ganske dyrt.

Skrevet

CA 3 mill tenker jeg...

Skrevet

Bor nok på et veldig lite sted ja;) Tviler på huset hadde blitt solgt til den prisen her i nærheten.

Synes det var lite fordi det er under 150 kvadrat, det er bare tre soverom og tomten var under et mål. Her er vi vant til at ingen deler rom, vi har flere stuer og hagene er store. Derfor mener jeg dette er lite, til hus å være.

Liker heller ikke slike halvannen-etasjes hus, får sponk av skråtak på rom:)

Huset var likevel pent, det er ikke det;)

Skrevet

Rundt 2 mill kanskje.Vi bor i en ganske liten bygd, så boligprisen tar ikke helt av. Og de som flytter til bygda er småbarnfamilier, så dette huset ville nok ikke vært så attraktivt pga størrelsen.

Skrevet

Si det ... en plass mellom 3 og 5 mill. alt etter plassering/nabolag, utsiktsforhold osv.

Skrevet

Rundt 4 mill, alt etter hvor i kommunen den ligger.

Skrevet

Ca 2 tenker jeg, siden det er nytt hus.

Skrevet

litt under prisantydningen på taksten.

det er jo ikke et stort hus, men når man se på hvor store husene og hagene er på de feltene de bygger nytt her i byen nå, så vil jeg si det er ganske normalt...

Skrevet

1,5-2 mill.

Huset vårt er omtrent like stort (litt større), et par år eldre, har finere utsikt osv, men gjevnt over er det ikke så ulikt. Vi regner med å få ca 1,7-1,8 for det, men håper på rundt 2 mill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...