Jente09&Jente12:) Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Eg har vært så flink å holde meg til helgene når det gjelder godteri i hele svangerskapet men no, å herregud eg er sååååå sjokolade syk hver dag!!!!!!. Er sykemeldt og går snart i veggene + eg er driiiit lei no. Går bak ryggen på min samboer og spiser hehe for han er litt streng når det gjelder godterier!!! føler meg så ond:(. Har bare 4 uker igjen no og godt er det:o). Nei no vil eg ha sjokolade!!! off hehe
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Samme her.. Off, jeg har vært såå godtesyk de siste mnd.ene.. Jeg får skikkelig dårlig samvittighet, men klarer ikke styre meg.. :-( Og i forhold til det så tenker jeg myye på om jeg vil få en svær tykk baby av den grunn. Det er jo nå de legger på seg mest, og hvis jeg da i tillegg dytter i meg masse drit...så ser jeg for meg at det går utover bebissen. Off :-/ Jeg som trodde og håpte jeg skulle være så sunn å spise bare gode ting i disse 9mndene. Kan ikke akkurat si den planen funket så bra.. :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå