#Linnea er straks storesøster# Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hei! bare lurer på hvordan det går med deg? Er du igang med prøvinga igjen? Masse lykke til ihvertfall:) Håper det klaffer fort:)))
Rotte-mamma Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Heisann! Her går det fint:-) Vi prøver for fullt igjen vi nå, har IKM på tirsdag så krysser fingrene. Hadde vært så kjekt om vi hadde blitt gravid like raskt denne gang. Men hva med deg da? Du er gravid ser jeg:-) Så utrolig hyggelig!! Har ikke vært her inne siden det gikk gale inntil nå for noen dager siden så det hadde jeg ikke fått med meg. Da gikk det jo raskt for dere å bli gravid igjen da! Leste et sted at det skulle være lettere og bli gravid igjen etter SA/MA, og det er jo det minste naturen kunne ha gjort for oss etter å ha vært så urettferdig.Hvordan er formen da? Hvor langt er du på vei? Hilsen meg som håper jeg raskt kan dilte etter inn i 1.Tri:-)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 Så fint for dere da:) Ja, jeg leste også at det kunne klaffe fort etter ma/sa:) Håper det for dere og:) jeg fikk aldri mensen igjen etter sa jeg, merket det var noe på gang, fikk flere neg tester,men jeg bare visste jeg var gravid:) så jeg testet helt til den ble positiv:) Så nå er jeg 7+2:) er fryktelig redd for at det skal gå galt igjen da:( var på ul 20jan, da så hun en fosterhule, med ett lite 2mm langt fosteranlegg i:) så ikke hjerte da , men det var ikke vanlid se så tidlig sa ho, så jeg fikk ny time til tirsdag neste uke. både gleder og gruer meg! har tatt to blodprøver, fått svar på den ene, hcg var godt over 9tusen forrige tirsdag, så nå bare venter jeg på svaret på den jeg tok igår... Ellers er formen helt grusom! er sykemeldt pga bekkenplager og kvalme/brekninger. ikke mye jeg får gjort for tida:) Var kjempe dårlig med snuppa og, men ikke med den jeg mistet i des. Så legen er veldig positiv og sier det er bra sjanser siden jeg er så dårlig nå... Hvordan valgte dere gjøre det da? ventet du over en mens etter sa før dere prøvde? Vi satt igang med en gang jeg var ferdig med å blø vi, og det bar jo frukter:) spennende med ikm da! jeg skal luske litt på deg her inne:) Har du noen tegn da? klem
Rotte-mamma Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Da er det jo både fint og fælt med elendig form da:-) Du får forsøke og tenke på det når du føler deg som værst!! Jeg skal også på tidlig UL neste gang, kunne du se noe?? Jeg har vondt i venstre pupp, det er vel det eneste, hadde det sist jeg var gravid også så håpe-håpe!! Vi også begynte rett på etter jeg sluttet og blø, har ikke blitt noe av det enda men er jo bare 2 pp. Blir spennende å se om det har gått denne mnd, neste mnd tror jeg samboeren er vekkreist under EL så da kan det bli verre...Jeg skal følge med deg også, du må holde meg oppdatert da! Når får du vite hcg svar da? Det går fint denne gang:-) Klem
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2009 ja,det er helt klart:) tar kvalmen som et POSITIVT tegn:) vi hadde sex hver dag i 3uker vi, tok ingen sjanser på å evt. misse eggløsninga:) ble fryktelig slitsomt,men er verdt det nå fikk svar på hcg prøven idag, steget fra 9000 ettellerannet til 50000 ettellerannet:) fikk ikke med meg eksakt ,ble jo helt i hundre:) da stiger det ihvertfall, og hun sa det var en fin stigning:) da er det ul til tirsdag, både gruer og gleder meg jeg! da har jo du ikm også kanskje det blir en lykke dag for oss begge:) krysser fingra for den ene puppen din;) hehe klem
Rotte-mamma Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Så utrolig kjekt å høre!! Da går det jo fint da:-) Sex hver dag i tre uker hørtes utrolig slitsomt ut! Misforstå meg rett:-) Samboeren min reiser vekk på jobb i to uker av gangen men til nå så har vi vært så heldig at vi treffer EL når han er hjemme:-) Tror jeg da i hvertfall, har ikke testet. Brukte du EL tester? Vi har sex annenhver dag så da skal vi vel i teorien treffe. Det funket jo sist:-) Så spennende med UL da! Hvorfor skal du ha en til nå? Er det rutine eller? Jeg fikk beskjed av gynekologen og kontakte henne når jeg fikk positiv test for UL i uke 7, men hun sa ikke noe om flere. Gleder meg til tirsdag, er ikke så spent på dine vegne på en måte fordi jeg er så sikker på at det går bra:-)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2009 Snuppa mi er 6år:) tida raste plutselig avgårde for oss:) jeg brukte ikk el tester, brukte det for en stund siden,en ble helt stressa av det... tenkte har vi sex hver dag kan vi ikke misse:) bakgrunn for ul i det hele tatt, er at jeg i oktober fikk time hos spesialist for utredning, siden jeg ikke ble gravid, pga laaaang ventetid fikk jeg ikke en timen før 20januar! så da jeg ble gravid først sa hun at jeg kunne beholde timen og sniktitte på fosteret, da ville jeg vært i 12uke. men det gikk jo galt, så da ble det i 6uke med den nye lille ,for å se at alt var br denne gangen. vi så jo ikke stort, bare en knert på 2mm, så da fikk jeg ny time igjen om 14dager ,pluss to blodprøver med en ukes mellomrom,for å se utviklingen, mest for å få roet meg ned...er jo litt stressa om dagen for at det skal gå galt..ho sa alt så normalt og bra ut da.. så hun følger meg opp ekstra og er kjempe grei med meg, koster jo ikke ei krone heller.. blitt noen fler symptomer på deg da? klarer du la vær teste frem til ikm da? usj,jeg gruer meg sååå til ul.. tenker på det hele tiden nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå