Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Det er jo en side som omhandler baby/barn, og det finnes jo like mange fedre som mødre... Er det disse kjønnsrollene, at kvinner er mer engasjerte ang barna enn menn? Eller tror dere det kommer av at kvinner og menn søker info på forskjellige måter? Her i huset er det ihvertfall jeg som ordner all info om barna - symptomer på sykdommer, hva man skal gjøre med det ene og det andre, når ting er normalt osv. Mannen kan skifte bleier, varme flasker og lage mat, men blir det mer avansert spør han meg.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Tja, si det. Kan være det generelle prate/sladrebehovet kvinner har som gjør det;) Her er det jo ikke bare barn osv som blir tatt opp, men alt mellom himmel og jord. hehe... hadde her vært menn(flere enn det er), så hadde de nok lært mye om kvinner, og kvinners tankesett;)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Ja, må sei jeg til tider blir skremt av kvinners tankesett. Det gikk jo så langt at jeg begynte å tvile på min kjære. Tenke seg til å snike seg bak ryggen til hverandre. Pappa
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Fordi nettstedet heter BarnIMagen? Når jeg gikk på skolen lærte jeg at det var kvinnen som gikk gravid med barnet.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Vel, anonymforumet er også for dib (dinbaby). Menn har også unger.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 skulle ønske det var flere menn her inne jeg... av den seriøse typen... hadde vært fint å vite hvordan de tenker også noenganger... kan være ganske skremmende det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå