Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 ...og som valgte å "glemme" og bli hos han, hvordan i alle dager klarte dere det? Har dere egentlig glemt det? For hvis man velger å sette en strek over det og gå videre med forholdet, så kan man jo ikke bruke dette mot mannen i ettertid. Jeg sliter virkelig med dette om dagen. Nå er dette med utroskapen til mannen min veldig ferskt, og det er bare litt over en uke siden jeg fikk vite det. Jeg sliter med sinne og vonde tanker, samtidig som jeg elsker han. Jeg er bare sååå forbanna for at han har vært i stand til noe sånt, men etter mange lange og gode samtaler har jeg/vi valgt å starte med blanke ark. Men jeg merker at jeg sliter, som sagt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette. Hvor lang tid vil det ta før jeg kan klare å "glemme" dette, tror dere? Det er jo så individuelt, men jeg spør for det. Noen som vil dele sine erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Han var ikke sånn utro at han lå med henne nei, Men tafsing å klining kaller jeg utro alikevel! Det er slettes ikke glemt. Dette skjedde 21 sept 2007. Vi dro bort til noen kompiser noen dager etter det hadde skjedd. Det hjalp å reise bort en stund. Men jeg var skikkelig såret. han var jo utro med dama til broren sin, så de har jo så og si kontakt hver dag. Men jeg bryr meg ikke lengre. Kan ikke gå å tenke stygge tanker om de som man er i familie med. Tro meg, di kommer aldri til å glemme det.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Hei! Jeg kan godt fortelle min historie til deg. Men: jeg vil ikke gjøre det her, sånn offentlig. Selv om jeg skriver i anonymform - så kan folk snappe opp småting. Send gjerne en PM om du vil. Jeg har snakket med to-tre gjennom PM og mail om det samme. Nå er det vel ca 5-6mnd siden sist jeg snakket med ei som da kalte seg: tristoglei. Jeg forstår om du ikke vil, men jeg kan godt strekke ut en arm og si mine ord om hvordan jeg taklet det dengang da. Lykke til skal du ha uansett
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 Herregud vålerenga..dette er jo et anonymforum så det hadde bare vært å fortelle historien din å trykke på anonymknappen da!
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 anon 08:21: jeg skjønner godt at vålerenga ikke forteller noe,det kan være personer her inne som kjenner henne og som kanskje også vil kjenne igjen ting hun skriver... HI: hvilken situasjon skjedde denne utroskapen i??var det gjentatte ganger eller sånn en gang i fylla opplegg...om det har foregått over tid forstår jeg at det er vanskelig for deg,men om det var litt klinings i fylla hadde jeg nok blitt sur,men ikke mer enn det... litt vanskelig for meg å sette meg helt inn i en slik situasjon,for jeg har aldri vært på den siden av saken... men jeg har vært utro selv og da mener jeg ikke bare klining... jeg var utro mot min første kjæreste og vi gjorde det slutt pga dette,men jeg følte det var greit for jeg hadde det ikke bra i dette forholdet...jeg sa til meg selv at jeg aldri skulle være utro igjen,meeen det skar seg...etter 3-4mnd som singel fikk jeg meg kjæreste igjen,men vi ble sammen på litt feil grunnlag...han kom fra en annen landsdel og reiste hjem hver sommer (student),jeg ble jo sittende igjen alene i 2-3mnd og alle vet jo at kvinner også har behov...den andre sommeren vi var sammen tok vi "pause" i sommeren,når han kom hjem insisterte han på å få vite om og hvor mange jeg hadde hatt sex med ila sommeren...men han taklet ikke svaret så det endte med at vi gjorde det slutt,vi er fortsatt venner da... det er nok vanskelig og vondt å tilgi utroskap,men se an situasjonen rundt det hele og tenk nøye gjennom det før du evt forlater mannen...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Som anonym 0911 skriver, så er det folk som kjenner meg og som vet jeg er her inne. At de da skal få "snus" i den historien, fordi de kan kjenne igjen NOE - SELVOM jeg ville vært anonym vil jeg ikke. Derfor skriver jeg ingenting om selve historien på forumene - for å beskytte de det gjelder. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå