Krøllefrøken Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Sønnen vår på 16 måneder er hos dagmamma. Hun har 3 andre barn i tillegg til han. Han stortrives, og er blid som ei sol hver morgen når vi leverer han. Jeg er stort sett fornøyd med dagmammaen. Noen småting er det jo, men det viktigste for meg er at gutten vår trives. men en dag her hadde hun tatt med alle barna på bytur. De hadde kjørt buss, og vært rundt forskjellige steder i byen. Er dette ok uten at hun har informert foreldrene? Jeg vet liksom ikke hva jeg skal synes....
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 jeg jobbet som dagmamma for 2 og av og til bare 1.Hadde med begge to på tur,men jeg spirte foreldrene om det var ok når jeg begynte å passe dem. Det var som regel spontane turer jeg tok,så jeg spurte ikke dagen i forveien. Men hadde noen sagt nei til det,så hadde jeg ikke gjort det
ditte&malusken&lillebror Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Er vel ikke så vanlig å informere foreldre om turer... Men jeg synes det hørtes litt skummelt ut at hun reiste alene med 4 små(?) til byn. Jeg tar av og til buss med mine 2 og synes det er vanskelig nok med tanke på at man skal følge med på alt..
cammiss Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 vi har skrevet under på diverse skjemaer i bhg- på bla at de kan sitte på med personalet i bil.. kjøre kollektivt osv... det er vel i forhold til forsikring- så jeg ville tatt det opp- men ikke hatt problemer med det- så lenge denne dagmammaen ble betlat hvit og alt er i orden- barna kan lkegodt skade seg hjemme som ute- og det kan være masse spennende å se på tur. men hvor gamle er de andre barna-.. Vel ta det opp og bli enige om regler- vet ikke hvor du bor- men her i Oslo- er det jo mange spennende steder å dra-
serin@ Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Så kjekt, hadde jeg tenkt Bra at hun tar barn med på ting, ikke bare er hjemme, som jeg har inntrykk av at en del dagmammaer gjør mye..
Krøllefrøken Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har ingenting imot at de drar på turer. Synes det er fint at de kommer seg ut litt, og opplever andre ting enn bare husets fire vegger. Men jeg synes bare det var litt rart at hun tok dem med uten å si noe.. men hvis det er vanlig, så er det jo greit. Bare jeg som er litt overbeskyttende, første barnet og greier vet dere De andre barna er 16 mnd, 19 mnd og 3 år. Så hvordan hun klarer å holde styr på de 3 "små" i bussen og ute i byen vet ikke jeg. 3 åringen klarer jo litt selv da. Hun er svart dagmamma, har det noe å si med tanke på forsikringer da? Kan vel ikke spille noen rolle det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå