Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har eggløsning nå! Å igår ble mannen satt på antibiotikakur (apocillin) vil dette ha noe innvirkning på prøvinga\sædcellene? Vi er innvitert i storselskap på lørdagen å tenkte kanskje jeg skulle ta av en siste gang, vil det skade eller ødelegge sjangsene for å bli gravid denne pp? For klaffer det ikke denne pp må vi vente 5 mnd for at det skal passe med terminen :\ Håper på mange svar
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2009 Dytt! Føler at egget denne pp begynner å nærme seg utgåelsesdato ..
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 mannen min gikk på antibiotika/penicillin i hele desember, og for oss klaffa det rundt juletider. så det gikk fint det:) lykke til:)
Tweak Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Sædcellene blir produsert i en 2 mnd lang prosess, så de som brukes i dag ble altså begynt på for to måneder siden. Antibiotika vil ikke skade de. Men om et par måneder kan det muligens være en effekt, dersom antibiotika har effekt i det hele tatt. Dere kan i allefall trygt sette i gang i dag! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå