morsomjente Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Heihei... var hos legen min idag(egentlig litt seint ute) har ikke vært hos han før nå (14uker imorgen)... Men jeg har ett spørsmål til dere som har blitt fulgt EKSTRA mye opp eller til dere som vet om noen som har det...f,eks med tvillinger.. Hvor i Oslo område har dere vært??var hos legen min idag å han ville gjerne at jeg skulle blitt følgt litt ekstra opp å ga meg henvisning til "senter for gravide" men de har jo stengt??...tror jeg...(gikk der i 2005)... Er det noen steder dere anbefaler...som dere vet om som skal være bra?? Jeg har nemlig arvesykdom(ikke noe farlig) for fosteret men legen og jeg ble enig om at jeg skulle blitt fulgt ekstra opp denne gangen også...vet dere om noen steder???må vel ringe han å si at jeg kan vel ikke bruke henvisning på senter for gravide som er stengt...hahha... hadde blitt veldig gla hvis noen hadde kommet med tips tusen takk..håper dere har en fin dag
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hei. Jeg blir fulgt opp på sykehuset jeg skal føde, på svangerskapspoliklinikken der. Har du fått fødeplass da? Er jo litt "sent ute" som du sier, så mulig det kan bli litt vanskelig å følges opp der, men går jo an å ringe rett dit og høre hva de sier. Ellers ville jeg funnet en gyneokolog eller noe som hadde spesialisert seg i fødselssykdommer. Finnes endel av de, google feks gyneokolog + fødsel+ oslo osv og se om du får opp noen..=) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå