Gå til innhold

Kvalme... Gode råd noen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klikker snart.. Hater å være kvalm... Ikke noe brekninger og sånn.. er bare kvalm... Noe jeg kan gjøre, spise, ikke spise eller noe?? Anyone?? Heeeelp!! =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anbefaler ingefærtabletter eller te :-) Det redda meg de første mnd...

Skrevet

Huff.. er noe av det værste med hele svangerskapet den kvalmen, synes jeg..

Men for meg har sea bang og postafen som du kjøper på apoteket hjulpet veldig.. Bruker sea bandet hele døgnet og tar 2 postafen tabletter om morgenen.. Pluss at skreølte grønne epler har hjulpet veldig:)

Skrevet

Er gravid med nr 2 og har vært sinnsykt kvalm og dårlig 3-4mnd begge gangene.Har prøvd alt og ingen ting har hjulpet...Spise ofte hjalp kanskje litt...og brus...Men trøst deg med at det mest sannsynlig går over før uke 15 og at det utrolignok blir fort glemt.Men føler med deg :)

Skrevet

Takk for gode tips og trøst!! =)) skal prøve alle tipsene... Vente på gubben så bilen kommer til sin rett.. Rett på apoteket!! Hehe =))

Skrevet

De småe riskakene med sour creem smak fra Snack a Jack ( elle hva det nå heter), fungerer kjempebra, iallefall for meg.. Det er slike lavkalori "kaker", men kjempegode!! :)

God bedring:)

Skrevet

Hmm. får prøve det og da!! =))

Skrevet

Jeg var veldig plaget av kvalme frem til over 20 uker, og er det litt fortsatt, dessverre (5 uker til termin). Men akupunktur og postafen gjorde livet levelig de første, verste ukene. Vil absolutt anbefale å prøve akupunktur, jo før jo heller. Ikke noe å vente på, og kjenner flere som har hatt hjelp av det Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...