Gjest Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 av og til så lar jeg pysjen være på henne helt til ettermiddagen..hun er bare 26 dager gammel å vi koser oss egentlig bare hjemme akkurat som det passer oss.. vasker henne med klut eller har henne med i dusjen så og si hver dag, men av og til så drøyer vi ann til langt på dag.. om to uker så begynner jeg på skolen (hun skal være med) så da vil jeg bruke tiden nå så godt jeg kan til å baaree kose oss nå.. er dere sånn at de MÅ ha ny body på visst de bare har sovet med pysjen den ene natta? er dere så nøye på det når de er så små?
Lilja121 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Kos deg med god samvittighet. Vi brukte og bruker fremdeles pysjer og andre klær mer enn en dag hvis det ikke har vært lekkasje eller mye gulp. Blir nok vask som det er! Vår blir vasket på de 'viktige' stedene hver dag og får et baljebad eller vaskbad omtrent annenhver dag. Når småtten var så liten pleide vi ofte ikke å stå opp før det var blitt ettermiddag uansett. Han roet seg sjelden før ved 3-4-tiden, så da var det deilig å kunne sove til tolv bare avbrutt av ammestunder.
LilleBjella Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Jeg bruker både body og pysjamaser mer enn en gang hvis det ikke har vært uhell. Det gjør jeg med mine egne klær også. Men når det gjelder det med pysj, så skifter jeg den til vanlige klær, med en gang jeg mener det er morgen. Det er fordi vi hadde store problemer med legging og soving om nettene da han være litt yngre. Så da han var fire uker begynte vi å ta på pysen etter badet klokken åtte på kvelden, og tok den av da vi stod opp i syvtiden. Selv om han sikkert ikke skjønte bæret, syns jeg det var greit å venne han til det. Men syns du skal gjøre akkurat som du føler for, og bare kose dere. Jeg har selv alltid hatet å gå rundt i morgenkåpe eller pysjamas etter jeg har stått opp, da føler jeg meg så daff. Så tar heller på en god kosedress.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Nei, aldeles ikke:) Klærne vasker jeg kun hvis de er skitne, dvs flekker av gulp, tiss osv.. De små svetter jo ikke, så ikk'no stress.. Kjenner meg forøvrig godt igjen, her var også pysjen på hele dagen de første ukene, hehe.. Hun hadde en helt skrudd døgnrytme, og sovnet ikke før tre fire tida på natta, så da var d jo nesten mørkt igjen før vi sto opp, så da ble d ofte bare til at vi beholdt pysjen på, sånn for enkelhetsskyld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå