lille2 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hvor mye sover babyen i løpet av et døgn? Hvor mye på dagtid? Og hvor mye om natten? Når legger dere babyen om kvelden? Når bør man begynnne å innføre fast leggetid og rutiner?
mamma til to små mirakel Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Min lille jenta (4,5 uker) sover ca 21 timer, men hun kom en måned for tidlig så da sover de mer enn "vanlig". Er kun våken til måltider og ca en time på morgningen og en time på kvelden.
Nagilimia Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Min gutt som i går ble 6 uker (hatt det samme sovemønstret lenge) sover slik: kl 24 har da fått mat i senga vår i mørkt lys ca. 24.30 - 01.00 sovner, legges i senga ca 03 vokner, spiser (bleieskift) ca 04 sover i senga ca 07-08 våkner, spiser (bleieskift) 09 sover i vogna 11 våkner, spiser 13 sover i vogna Resten av dagen har jeg ikke styr på... den styrer han. Tenkt å begynne å styre den litt mer nå. Han sover kansje 3 lurer til på 20 min-1time. Det ser ut til han sover sånn mellom 12-15 timer tenker jeg. Jeg tviholder på rutinene at uansett hvordan dagen/kvelden har vært skal han få mat i senga vår i mørkt lys mellom 23-01. Det blir liksom en måte å slutte dagen koselig på. Jeg skal kutte ut amminga helt i dag og er derfor selv på jakt etter å lese om folks rutiner, men tanke på antall måltider/leggerutiner. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå