Gå til innhold

hva handler du på nettauksjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg "vant" min første auksjon på qxl i dag, i.d. bare minerals foundation :) men er jo fristet til å handle mer, så jeg er litt nysgjerrig på hva dere andre byr på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det bare snusk eller, siden ingen svarer? :P

Skrevet

Hvor mye betalte du om jeg kan spørre??

Jeg handler hår og sminke produkter...

Spesielt på www.lookfantastic.com og www.strawberrynet.com

 

Kanskje jeg skulle prøve qxl...

Skrevet

neida,ikke på qxl,vel og merke når det er nye varer da.

jeg har bare positivt å si om qxl,men det blir fort dyrt,så jeg har holdt meg litt unna de sidene i det siste jeg...hehe...

har kjøpt masse i.d produkter der,av en 3-4 stk,og er kjempe-ok å handle med:-) fikk tilogmed overraskelse,noen prøver på nye øyenskygger som snart kom i handelen...

 

men derimor på netthandelen og gooba,har jeg kjøpt mye drit ja..*kremt*

Skrevet

jeg betalte 279 kr inkl. frakt for i.d mineral foundation 9 g. :) ganske fornøyd med den! og den var selvsagt ny.

Skrevet

hun har jeg også handlet hos:-)) kjempefornøyd jeg også...

Skrevet

jeg handler klær på qxl.no=)

Skrevet

hvilke typer klær handler du, og hvem er sikker å handle hos?

Skrevet

På eBay får du Id pudder 9g til 170,- inkl. frakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...