mamarama og lille banan Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 jeg "vant" min første auksjon på qxl i dag, i.d. bare minerals foundation men er jo fristet til å handle mer, så jeg er litt nysgjerrig på hva dere andre byr på?
mamarama og lille banan Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2009 er det bare snusk eller, siden ingen svarer?
Anele&Solstråla Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Hvor mye betalte du om jeg kan spørre?? Jeg handler hår og sminke produkter... Spesielt på www.lookfantastic.com og www.strawberrynet.com Kanskje jeg skulle prøve qxl...
* 5 om dagen * Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 neida,ikke på qxl,vel og merke når det er nye varer da. jeg har bare positivt å si om qxl,men det blir fort dyrt,så jeg har holdt meg litt unna de sidene i det siste jeg...hehe... har kjøpt masse i.d produkter der,av en 3-4 stk,og er kjempe-ok å handle med:-) fikk tilogmed overraskelse,noen prøver på nye øyenskygger som snart kom i handelen... men derimor på netthandelen og gooba,har jeg kjøpt mye drit ja..*kremt*
mamarama og lille banan Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2009 jeg betalte 279 kr inkl. frakt for i.d mineral foundation 9 g. ganske fornøyd med den! og den var selvsagt ny.
* 5 om dagen * Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 av henne har jeg kjøpt en god del av,og er trygg å handle hos. http://www.qxl.no/search/search.asp?txtSearch=&Catg=1&onlynewauction=0&InTitleAndDesc=0&catalog=7&txtUser=TheMakeup&CategoryType=0&ArticleType=0&Zip=&ZipRange=0&Adv=1&pagesize=30&ListingSort=1&Gallery=1&PageNr=2
mamarama og lille banan Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2009 takk for tipset!! jeg har handlet hos henne: http://www.qxl.no/accdb/viewUser.asp?IDU=401745108 virker veldig lovende med hundre prosent fornøyde kunder
* 5 om dagen * Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 hun har jeg også handlet hos:-)) kjempefornøyd jeg også...
mamarama og lille banan Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2009 hvilke typer klær handler du, og hvem er sikker å handle hos?
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 På eBay får du Id pudder 9g til 170,- inkl. frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå