Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Tar et kjempe kjekt studium innen relgionsvitenskap, har lyst å gå videre på freds og forsonings arbeid, master i globale studier. Arbeids muligheten vil naturligvis være mye bedre med en master. Drømme jobben innen FN kan også kansje realiseres! Men, for å få råd til det må jeg spare minst 5000 kr i mnd de neste årene, blir fullt lån i 4år fra lånekassen. Har nemlig OS nå, men den får jeg ikke når jeg er ferdig med bachloren, da ha jeg fått os i 5,5 år. Ingen ferier, ikke noe ekstra kos ol. Er det verdt det?? Noen andre som har levd på minimalt med penger over flere år?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Jeg syns at 2 år med dårlig råd er verdt det å få jobbe med noe virkelig interessant, og kanskje få drømmejobben. Jobbe skal du gjøre i 30-40 år fremover, og da er det viktig å gjøre noe man trives med! Jeg ville prøvd å spare opp så mye penger jeg klarte nå før studiene, evt jobbet endel ekstra i sommer osv for å få satt av penger. Kanskje du kan ha en deltidsstilling ved siden av studiene, og jobbe i juleferier/påske osv?
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Har lagt det ut på skravle på dib for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå