Gå til innhold

e jeg en bitchy person nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har dumpet meg, sist uke snakket vi om å kjøpe hus sammen å nå e det over:( Gråter å gråter å tenker hvertfall på barnet som e kjempe glad i han men ikke hans biologiske barn, så da mister hun ennda en pappa :(

Da vi flyttet sammen flyttet han inn til meg, han mente at hans ting va mye bedre så vi kunne bare gi bort å kaste mine ting! avtalen va da at allt vi hadde i leiligheten eide vi sammen. Så da ble sofaen bosset, komfyren,oppvaskemaskinen og tv ble gitt bort, det som sto igjen va stuebord, kjøleskap, vaskemaskin å tørketrommel. når han gjorde det slutt sa han at han tok med seg alle dvd er (flere 100 stk er) X-box å alle spillene, sterioanlegg, høytalere, bestikket og allt verktøyet + at han ville ha sofaen (verdt sikkert 20 000) Å da ville han kjøpe ny sofa til meg. Da ville jeg sitte igjen med oppvaskemaskin, kjøleskap, komfyr, vaskemaskin å tørketrommel + tv. dette va hans forslag, men nå begynner han med at han vil ha oppvaskemaskinen, tv og ikke kjøpe ny sofa! Jeg nekter siden han har sagt det.

e jeg bitch da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. En avtale er en avtale. Har dere det skriftlig?

Skrevet

NEI!!!!! Over hode ikke. Stå på ditt. Og det er lov å være litt bitch i en sånn situasjon. Og siden han mente at hans ting var bedre enn dine og alt ble gitt (?) bort, så har jo ikke du noe avlagt kapital til dette formålet. Nei du, stå på ditt. Dette har jeg brent med på med å være "snill" ved et tidligere samlivsbrudd.

Skrevet

Nei det er du ikke!For en jævel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...