Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Har fått helt sinnsykt vondt i den ene puppen...Det kjennes ut som hele puppen er et eneste stort blåmerke... Er helt vanvittig vondt når jeg klemmer på den...øm og vond... Gjør ikke vanvittig vondt når snuppa spiser..men jeg kjenner det godt! Merker ingenting i den andre puppen... Hva tror dere som har hatt det? Burde jeg kontakte legen å være litt føre var...Har hatt sinnsykt vondt i hodet i dag også...
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Du har kanskje tette melkeganger, det er begynnelsen på brystbetennelse. Du kan lindre evt hindre det i å utvikle seg ved å tømme brystet helt, ofte, gjerne hver time - halvannen. La ungen suge eller pump deg. Hold brystet varmt! Gjerne dusje i varmt vann og stryk, gni lett over de vonde områdene. Er det vanskelig å gni, bruk litt babyolje. Ta paracet om du får feber. Se an en dag eller to om det forverrer seg. Får du over 40 i feber, hadde jeg kontaktet lege. Da har du sannsynligvis fått betennelse som må behandles med antibiotika. Men som sagt, det kan gå tilbake av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå