Gå til innhold

e jeg e en bitchy person nå??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har dumpet meg, sist uke snakket vi om å kjøpe hus sammen å nå e det over:( Gråter å gråter å tenker hvertfall på barnet som e kjempe glad i han men ikke hans biologiske barn, så da mister hun ennda en pappa :(

 

Da vi flyttet sammen flyttet han inn til meg, han mente at hans ting va mye bedre så vi kunne bare gi bort å kaste mine ting! avtalen va da at allt vi hadde i leiligheten eide vi sammen. Så da ble sofaen bosset, komfyren,oppvaskemaskinen og tv ble gitt bort, det som sto igjen va stuebord, kjøleskap, vaskemaskin å tørketrommel. når han gjorde det slutt sa han at han tok med seg alle dvd er (flere 100 stk er) X-box å alle spillene, sterioanlegg, høytalere, bestikket og allt verktøyet + at han ville ha sofaen (verdt sikkert 20 000) Å da ville han kjøpe ny sofa til meg. Da ville jeg sitte igjen med oppvaskemaskin, kjøleskap, komfyr, vaskemaskin å tørketrommel + tv. dette va hans forslag, men nå begynner han med at han vil ha oppvaskemaskinen, tv og ikke kjøpe ny sofa! Jeg nekter siden han har sagt det.

 

e jeg bitch da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får jo like mye som deg i verdier da ca. for en fjomp, hus en dag å slutt neste!!

Skrevet

han virker som en stor dritt hele fyren! stå på ditt du!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...