Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Samboeren min har dumpet meg, sist uke snakket vi om å kjøpe hus sammen å nå e det over:( Gråter å gråter å tenker hvertfall på barnet som e kjempe glad i han men ikke hans biologiske barn, så da mister hun ennda en pappa Da vi flyttet sammen flyttet han inn til meg, han mente at hans ting va mye bedre så vi kunne bare gi bort å kaste mine ting! avtalen va da at allt vi hadde i leiligheten eide vi sammen. Så da ble sofaen bosset, komfyren,oppvaskemaskinen og tv ble gitt bort, det som sto igjen va stuebord, kjøleskap, vaskemaskin å tørketrommel. når han gjorde det slutt sa han at han tok med seg alle dvd er (flere 100 stk er) X-box å alle spillene, sterioanlegg, høytalere, bestikket og allt verktøyet + at han ville ha sofaen (verdt sikkert 20 000) Å da ville han kjøpe ny sofa til meg. Da ville jeg sitte igjen med oppvaskemaskin, kjøleskap, komfyr, vaskemaskin å tørketrommel + tv. dette va hans forslag, men nå begynner han med at han vil ha oppvaskemaskinen, tv og ikke kjøpe ny sofa! Jeg nekter siden han har sagt det. e jeg bitch da??
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Han får jo like mye som deg i verdier da ca. for en fjomp, hus en dag å slutt neste!!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 han virker som en stor dritt hele fyren! stå på ditt du!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå