Anne lise og Dennis<3 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hei, Vi har prøvd å bli gravide siden aug/sep 08 og har en SA bak oss i okt. Syklusen min har vært veldig rar med 28 dager-25dager osv og denne mnd begynte mens smertene mandag denne uken, har jeg 25 dager fra eggløsning skal jeg ha mensen i morgen og har jeg 28 dager er det søndag. Mensen smertene kommer og går og jeg har små stikk i magen bak navelen nesten konstant, puppene mine er veldig ømme og når jeg tar på de grøsser jeg oppover ryggen.(har litt ømme pupper også før jeg skal ha mensen) Jeg er sliten og dupper av flere ganger om dagen, har også hodepine og litt småkvalm innimellom. Jeg er så redd for å ta testen for tidlig og få det slaget i ansiktet igjen, men er det noen som har opplevd noe av det samme?
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2009 Ingen som vet eller vil si noe?
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 ingen som har erfaring fra dette?
Unpi Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Har nok ingen erfaringer å komme med, men vil komme med litt støtte Er ikke bare bare å gå rundt å lure...
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 Takk=) veldig koselig. Håper noen har opplevd noe av det samme og kan komme med deres erfaring.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Hei Alis<3 Vi begynte også prøvingen i august testet hver eneste måned med negativt resultat. Trodde i 2 pp`er at jeg var gravid da jeg mente at jeg hadde "alle" symptomene, men den gang ei, siste pp`n tenkte jeg at nå gidder jeg ikke teste før IKM dagen skulle komme... Men, 6 dager FØR IKM ble jeg så uvel om morgenen, jeg måtte gå hjem fra jobb, jeg følte meg uvel, kvalm, varm og veldig svimmel - trodde jeg kom til å få influensa. Ringte mannen min og sa at jeg dro hjem fra jobb fordi jeg var dårlig, han måtte hente lille-snuppis i barnehagen. "Ha, sier han - kanskje du er gravid!!!" "Nei, sa jeg, det er alt for tidlig (med tanke på at jeg har testet annenhver dag siden EL og frem til IKM alle de andre månedene). Men, så tenkte jeg; jeg tester!! Dro på apoteket og kjøpte 3 graviditetstester!!! Tenkte at det var sikkert negativt denne gangen også, og da ville jeg ha en ekstra til neste gang! Men, så testet jeg jaggu positivt, ett sterkt blått kryss gitt, 6 dager før IKM og på utvannet formiddagsurin!! Jeg måtte ta en test dagen etter på morgenurin, den var like klar, dro til legen samme dag - den var like positiv! Testet nok en gang dagen etter med CB digital - viste gravid!!! Yohooooo!!! Symptomene kom som ett brak den dagen jeg testet første gang, altså 6 dager før IKM, altså 3+1 og symptomene har bare vedvart... Kvalme, svimmelhet, uvelhet, frysninger, så ømme, ømme bryster (kjennes ut som melkespreng/brystbetennelse). Skikkelig sliten og så trøtt, så trøtt!! Så det går an!! Legen min sa at det var ikke mange som testet positivt så lenge før IKM, og jeg har vært på tidlig UL for sjekk og jeg har bare èn i magen og ikke to som det først var mistanke om. Jeg responderer bare veldig godt på hcg. Ønsker deg lykke, lykke til =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå