Gå til innhold

Hvilke nr.2 vogn anbefaler DU???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en vogn nr.2 til tulla på snart 11 mnd.

Jeg har noen kriterier:

 

*Helst 3-hjuling

*Være under 10 kg.

*Helst ensfarga (liker ikkje de spraglete vognene)

*Og sist men ikke minst, være stabil og fungere på de fleste underlag.

 

Har sett på Easywalker sky blant annet, noen som har erfaring med den?

 

Blir kjempe gla for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under 10 kg er det vel 2 bra vogner.

Easywalker om du selv foreslår og Bugaboo.

Selv har jeg Bugaboo og vil anbefale den.

Skrevet

Takk for svar :)

 

Er ikke bugaboo bare som kombi vogn? får man kjøpt bare sportsvognen? i så tilfelle til hvilke pris?

Skrevet

Bugaboo er bare som kombivogn ja. det er samme ramme som brukes til begge deler, du bytter bare ut stoffet.

Den er litt dyr ja, vet ikke hva den ligger på i Norge siden jeg kjøpte min i utlandet. Men den er verdt hver krone.

Ev. kan du se på Bugaboo Bee, den sikler jeg på.

Skrevet

Jeg har sett på GT safari, men syns den er litt i tyngste lage, veier jo 12,5 kg står det. Solgte vår Quinny freestyle fordi den var for stor og tung, så da er det vel dumt å kjøpe ei vogn som er nesten like tung? Har sett på GT Sport og, men finner ingen butikk eller nettbutikk som selger den....

 

Men takk for at du deler erfaringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...