2 Hærligheter! Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Etter jeg blei gravdi,har jeg blitt såå glemsk.. Slik at jeg nesten blir redd for meg selv.. Flere som har begynt å tuste litt??
gm&linnea Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Ja! Men jeg tror kanskje det er pga konsentrasjonsvansker.. Aldri slitt med det før heller, men nå klarer jeg ikke konsentrere meg lenger, og glemmer absolutt alt.. Og jeg som alltid har hatt orden på alt mulig :S
Johan Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Ja, det er nok den generelle konsentrasjonen som er borte ja. Må innrømme at jeg bla blir en elendig sjåfør når jeg er gravid (spesielt de 3 første mnd). Utrolig slisomt sist, da jeg ukependlet 12 mil hver uke... Nå kjører jeg meg "bare" fast i snøkanter (som helt tydelig har vært der hele tiden) og glemmer å slå av blinklys og sånn... Ellers greier jeg ikke konsentrere meg om noe som helst fornuftig...
solstråle - 83 Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Kjenner eg er litt glemsk.. Men det eg slit mykje med er at eg er utrolig ukonsentrert, og eg snakker feil støtt og stadig..hehe
lovelyme Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Ja jeg har blitt veldig glemst og rotete i hodet.. samboeren bare rister på hodet.
2 Hærligheter! Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 hehe,ganske komisk :-) Godt å høre andre som har det likt!! Min samboer rister også bare på hodet,ler og spørr om det er mulig..Må le litt selv,så svirrete.. :-)
guaguita2009 Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 jeg klarte å glemme hvilken termin dato jeg fikk første legebesøket.. er nok ikke den terminen som stemmer, men utrolig teit da! Og detter helt bort når noen snakker til meg... klarer ikke følge med på hva de sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå