Ein T Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 jeg har IKM i dag eller i morgen. har hatt veldig tynn slimete utflod di siste dagene. er dette tegn på at TR kommer eller kan jeg kanskje vente meg noe kjekt??
Annahelena Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 lurer på akkurat det samme.... pleier å være tørr der nede rundt ikm.... tr skulle komme i går eller i dag er kvalm, murringer osv... mange positive tegn .... så jeg håper på at den sitter og venter på å gjøre oss kjempe glad lykke til til deg og
megogknotten Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 skriver under på den .. selv om jeg er litt pessimistisk, har liksom ingen symptomer bortsett fra slim.
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Hmm... Jeg også...! Ventet TR i går, men hun kom ikke, selv om d kjentes slik ut hele dagen. Bare litt utflod. TR har ikke kommet i dag heller, så muligens er syklusen lengre enn ellers... Det som får meg til å håpe litt, er at tempen var høy i dag også, høyere enn ellers før TR. Jeg testa i går og forgårs (begge negativ), nå skal jeg vente til over helga hvis jeg ikke får besøk... Spennende, dere! Krysser fingre!!!
Ein T Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2009 samme her. hvis ikke TR dukker opp innen mandag. tar jeg en test til. har tatt en i dag. den var negativ. tror liksom ikke helt jeg er gravid. men lov å håpe
MathildeC Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Det er vanlig å ha en del utflod rundt IKM ja, når man er gravid. Jeg har tatt en test i dag, og er gravid, og har hatt utflod noen dager og også litt blod (pittelitt rødt men så bare litt brunt).
Små Einsteins Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har hatt en del utflod nå rundt ikm men fikk mens i går:( trenger ikke å ha noe å si ang graviditet for tror det er ganske så indivituelt det med utflod rundt ikm, uansett krysser fingrene for at dere er gravide:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå