Gå til innhold

Utflod rundt IKM ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har IKM i dag eller i morgen. har hatt veldig tynn slimete utflod di siste dagene. er dette tegn på at TR kommer eller kan jeg kanskje vente meg noe kjekt?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på akkurat det samme.... pleier å være tørr der nede rundt ikm....

tr skulle komme i går eller i dag er kvalm, murringer osv... mange positive tegn .... så jeg håper på at den sitter og venter på å gjøre oss kjempe glad :D

lykke til til deg og :)

Skrevet

skriver under på den ;) .. selv om jeg er litt pessimistisk, har liksom ingen symptomer bortsett fra slim.

Skrevet

Hmm... Jeg også...! Ventet TR i går, men hun kom ikke, selv om d kjentes slik ut hele dagen. Bare litt utflod. TR har ikke kommet i dag heller, så muligens er syklusen lengre enn ellers... Det som får meg til å håpe litt, er at tempen var høy i dag også, høyere enn ellers før TR. Jeg testa i går og forgårs (begge negativ), nå skal jeg vente til over helga hvis jeg ikke får besøk... Spennende, dere! Krysser fingre!!!

Skrevet

samme her. hvis ikke TR dukker opp innen mandag. tar jeg en test til. har tatt en i dag. den var negativ. :(

tror liksom ikke helt jeg er gravid.

men lov å håpe ;)

Skrevet

Det er vanlig å ha en del utflod rundt IKM ja, når man er gravid.

Jeg har tatt en test i dag, og er gravid, og har hatt utflod noen dager og også litt blod (pittelitt rødt men så bare litt brunt).

Skrevet

smiiiiiiil :) et håp i luften :) :) :))

Skrevet

Jeg har hatt en del utflod nå rundt ikm men fikk mens i går:( trenger ikke å ha noe å si ang graviditet for tror det er ganske så indivituelt det med utflod rundt ikm, uansett krysser fingrene for at dere er gravide:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...