Neetamor-mednyspire Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 kommer rett fra ul på sykehuset nå-der fikk vi (jeg og far) se at det lille hjertet slo=) så alt gikk bra denne gangen=)=) så her sitter jeg å smiler med en liten hemmelighet i magen=)=) skal bli vanskelig å holde det skjult-men godt å vite at vidunderet har det bra=)=)
Lillemy-77 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Åååå, så godt å høre!!! ) hvor langt er du på vei? Jeg skal om ca 2 uker, ventetiden er sååå lang....grugleder meg.. Ikkeno er som å høre/se den hjertelyden.... Klem:)
Neetamor-mednyspire Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 etter mens termin er jeg 8+2. men overlegen på gyn mente at jeg ikke var mer enn 6 uker-vidunderet er så lite enda sa han.men det spiler ingen rolle-for alt var supert=)=) vi var redd for at det skulle ende i en MA-men det gjorde det ikke=) ventetiden på slikt er altfor lang-grusomt å bare vente å vente! klem=)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer såååå mye!!!! Nyt graviditeten og hverandre nå og kos dere masse!!!! Stooor klems
Johan Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Ååå, gratulerer så mye! Nå kan du slappe av og bare nyte å være gravid!!
Neetamor-mednyspire Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 tusen takk=) skal slappe av å nyte graviditeten=) lykke til damer=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå