Gå til innhold

Tror dere jeg kan spørre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden mandag hatt skikkelig løs mage og masse kynnere. I natt har jeg sovet 2,5 time pga skikkellige tak nede i ryggen og magen og 7 timer til sammen siden mandag morgen.Er generelt ufattelig sliten, svimmel,kvalm og må sette meg ned etter en liten tur til kjøkkenet. Er i tillegg veldig hoven i ansiktet.

Saken er den at jeg har time på gyn nå i dag pga vekstestimering (pga infarkt i morkaka ved siste svangerskap) , tror dere at jeg da kan spørre om han kan sjekke om det er noe på gang? Jeg tror ikke jeg takler å skulle gå til terminen hvis det skal være slik fram til da. Har 17 dager igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å spørre i vei det. Jeg fikk satt igang min fødsel fordi jeg hadde mange plager og var dødssliten. Jeg hadde time på sykehuset til vurdering om hva dem skulle gjøre for meg. Da hadde jeg faktisk 2-3 cm åpning.(to uker før termin) En kan jo ha det en stund da før fødselen starter. Jeg fikk da klarsignal på å få satt fødselen i gang, med beskjed om at det kanskje ikke ville gå... men dem skulle ta vannet og skje hva som skjedde. Og kanskje måtte dem sette kur vist det ikke hjalp... men jeg var optemistisk siden jeg hadde litt åpning og at jeg også hadde endel mase rier som var ganske sterke.

Dagen etter blei jeg lagt inn. Der tok dem vannet på meg og en og en halv time etter startet riene.

Det ble da en lang og hard fødsel, men alikevel så var det bedre for meg enn at jeg måtte ha gått enda lengre før jeg fødte. Og absolutverdt et forsøk.

Lykke til :)

Skrevet

spør om hva som helst - hva er det verste som kan skje hvis du spør??

Det skjer ikke noe verre enn at han/hun sier nei :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...