Gå til innhold

noen som sjønner hva problemet er ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

This problem was caused by Webshots Desktop, which was created by AG Interactive, Inc. There is no solution for this problem at this time.

alltid,flerer ganger om dagen kutter internett å virke,og jeg får opp denne mld,om jeg vil løse problemet.

men det er bare det at jeg vet ikke åssen jeg skal fjerne dette fra maskinen,finner det ikke på programmer og funksjoner.

så noen tips dere?

bruker AVG gratisprogrammet som virusfjernes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo på et eller annet tidspunkt ha innstallert Webshots? Husker jeg hadde det på en tidligere maskin. Kunne bla. bruke det som bakgrunnsbilde og som skjermsparer, og så var det masse nydelige bilder der, av dyr og natur og alt mulig. Se på c:\programfiler om du finner en katalog som heter noe med webshots? Mulig du har skrudd av valget om å vise det på startmenyen din. Hvis du finner en slik katalog kan du jo prøve å gå på kontrollpanelet, velge Legg til eller fjern programmer, og se om du finner programmet der og kan få avinnstallert det.

Skrevet

tusen takk :-)) det er godt mulig at jeg har innstallert det en gang ja...men hadde jeg bare finne det..hehe..

skal følge ditt tips jeg,hvis ikke kommer jeg tilbake hit asså....

Skrevet

nope...fant kun wallpaper..men det er vel ikke den,for der ligger bare de orginale vista bakgrunnsbildene..hmmm...hva gjør jeg nå??

Skrevet

Hm, da vet jeg sannelig ikke. Er ikke så god på data men finner som regel ut av ting hvis jeg sitter foran pc'en. Men på avstand er det vrient, hehe..

Du kan jo prøve å lage en ny tråd med mer forklarende overskrift og se om du får flere treff?

Skrevet

A:Open Internet Explorer.

B:Click the Tools menu, point to Manage Add-ons, and then click Enable or Disable Add-ons.

C:Click the name of the add-on you want to disable.

D:Select Disable, and then click OK.

det står at en kan gjøre dette for å fjerne det/finne det,men jeg er ikke så stødig,at jeg skjønner helt hvor de mener jeg skal gå.

det stopper opp når jeg skal "point to Manage Add-ons"

Skrevet

*gitt opp å finne problemet i dag også jeg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...