Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har hatt litt overalt. F.eks. doen på et fly, doen på en fetishklubb, på sofaen til en venninne (mens hun hadde seg på doen) osv. Men jeg tror det sprøeste må være på et spisebord i kantina på jobb.... Fredag etter jobb en gang med en kollega. Hadde sjefen kommet inn da, hadde vi nok sikkert fått fyken begge to......
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 På kanten av sengen mens min mann stod på gulvet...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Vi hadde sex på kinoen engang, og folk så oss hehe, men vi syns det var ekstra pirrende
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 ekkelt å tenke på at folk har sex overalt på spiseplasser ol! og i andres senger og sånt...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Oppå panseret på en fremmed bil på en parkeringsplass på morgenkvisten en sønadag...:-/ :-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Hm sprøeste..har vel hatt litt overalt hehe. Hm på naboen til søstera mi sitt bosspann, inntil hekken i hagen til ei veninne, på vaskemaskinen til eks svigers, på panseret til en del forskjellige biler på en parkeringsplass ( ble oppdaget så måtte flytte litt på oss hehe og dette var i syden) på balkongen på et hotell, hm kommer ikke på noen andre plasser i slengen..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Sprøeste?? Hmm... Har vært litt forskjellig. På trappa til barnehagen i nabolaget, I svømmebassenget i Askimbadet, i bilen en sen kveld på parkeringsplassen på en kirkegård, på do på kjøpesenter, jeg har gitt han blowjob på bussen og litt sånt :-)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 PÅ kirkegården, hehe.... Eller ikke selve kirkegården, da de begraver folkene på et annet sted enn der kirken er.. Men utenfor kirken da, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå